BloodMan Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 Då kan väl jag skriva med limegrön text då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 Ett förslag till, för er som inte kan tåla en fet text eller röda ord. Varför inte bara införa en funktion där man kan bocka av färger/textstilar, alltså precis som med bilder/smilies/avatarer/signaturer. Superb idé! Borde inte vara allt för svårt att göra en funktion som blockar BB-code. BloodMan: Ja, det är samma sak enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 Salene ska ha röd text därmed basta! Jag är med Mujo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 19 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2006 Sånna här "starka färger" kan vara jobbiga, typ snor-grön eller nåt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 19 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2006 Ska man få skriva med vit text? knappast. <-- Markera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 19 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2006 Cooliz: en aningen överdrivet att ta upp vit text som exempel eftersom den inte funkar ihop med det här forumets färg tema, alla inser nog att vitt inte funkar eftersom det inte syns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 (redigerat) "Måste säga att jag känner mig klart träffad av den här tråden, men visst om ni skapar regler för valet att ha olika färger så kan jag klart säga att den absolut sista anledningen för att stanna på forumet försvinner." Om den ända anledningen för dig att vara inne på fuska är att man kan skriva rött,då kan du ju lika gärna lämna fuska och gå in på msn och chatta. "så länge man kan skriva med röd text så kommer jag göra det eftersom det förknippas med mig och är det enda som kan göra mig ihåg kommen här och inte bara en i mängden som de flesta andra är." Ja förvisso,men andra personer som är ihågkomna här, kommer förbli det ett tag iallafall (om de nu skulle sluta på fuska av någon anledning) Dem har blivit ihågkomna för något som räknas,t.e.x deras åsikter,vilket är bra. Det enda jag kommer att komma ihåg dig för det är att du är en störande person som hellre fortsätter skriva med röd text och att 20 medlemmar inte trivs här. Än att du skriver vanligt och kan skriva dina åsikter och kanske blir ihågkommen för det istället,är inte det bättre? Redigerat 20 Oktober 2006 av TheOne Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 Hursomhelst, jag skriver med röd text färg för jag vill det, kommer inte att sluta med det heller men jag kommer däremot sluta bry mig om den här tråden. Gillar man inte min röda text så läs helt enkelt inte mina inlägg svårare än så är det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 Selene: Det är det som är problemet, att undvika att läsa de är svårt då den röda drar till sig uppmärksamhet. Det är snyggt men ack så störande. Själv tycker jag att mn kan använda fet, kursiv eller understruken text när man skriver rubrikerm punkter eller om det råkar vara ett speciellt ord som man vill ska synas mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 Jag tycker inte att det borde finnas en bregränsning, som att man inte får skriva ett helt inlägg i en annan färg, till exempel. Däremot kan det ju finnas en "Visa text-effekter" knapp i profilen där man får kryssa i om man kan ska se text-effekter eller inte, om man stör sig så väldigt på dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 Men vafan det är klart man får skriva i vilken färg man vill orka gnälla på allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 Men vafan det är klart man får skriva i vilken färg man vill orka gnälla på allt. exakt, det fins väl ingen regel som säger emot det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.