Gäst Mega93 Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 (redigerat) Okej - Jag hittade nyligen ett program på internet som man skulle kunna se satellit-tv kanaler genom. Jovisst tänkte jag - Ett par nyhetskanaler på 5kb/s, men efter att testat det tycker jag det äger! Jag får in kanaler som Disney channel, cartoon network (kanaler för de små :P) men även Hollywood Film, Fox, ABC, NBC, Comedy Central och flera sportkanaler - Och alla går på 200kb/s! Bilden blir supersnygg (för att streamas genom internet alltså) och går inte hackigt alls. Enda nackdelen är väl att kanalerna är alla på engelska :( Men kan man engelska bra (som jag) så bordei nte detta vara ett problem. Just ja: DETTA ÄR HELT LAGLIGT!!!! Hur du gör för att få gratis satellit-tv i datorn på bara några minuter: 1. Ladda ner och installera TVUPLAYER http://dl.tvunetworks.com/TVUPlayer2.2.1beta23.zip 2. Se till att tillåta anslutning av TVUPLAYER på din dator (om du har brandvägg eller så). 3. Starta tvuplayer och välj en kanal. 4. För att kanalen ska starta snabbare - Förstora fönstret och tryck på fullscreen. Läs det nedan, det problemet hade jag. (Börjar inte kanalen ladda - Testa att avaktivera brandväggen - Starta om datorn och internet och försök igen) Hoppas ni får ut mycket nöje av detta :D :D :D Bild: http://centrycraft.cabspace.com/Screenshot.PNG Redigerat 20 Oktober 2006 av Mega93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 Nice! Ska prova genast! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 omfg coolt :o har alltid viljat ha detta & du har gjort det möjligt :D skickar 15fm :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 (redigerat) Hittade bara denna av en slump och var bara tvungen att dela med mig till er alla :P Redigerat 20 Oktober 2006 av Mega93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 Jippi! bara en fråga.är du helt säker på att det är lagligt? verkar nästan lite för bra för att vara lagligt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 coolt ska testa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 f*n va bra! Tack som f*n =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Janaz Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 OMG!! grymt ska tetsta det tack för tipset!!:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 Enligt allt jag läst är det lagligt till 100%. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 Nice kindersurprise! Ska gensat testa. (Avslutar Pluggandet ;P) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 är det gratis ? -då kan det väl inte vara lagligt ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 Det funkar bra. Har testat det. (: Finns väldigt många kanaler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.