Hedman Skrivet 26 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2006 Ja som rubriken lydder Vad ni önskar er för gc saker i julklapp. Själv så önskar jag mig ganska många: Zelda Twillight Princess Starfox Assualt Mario Smash Football Fifa 07 Metroid Prime 2 Echoes Shadow the Hedgehog Sonic Heroes M.m Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 26 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2006 Inget, eftersom jag ska sälja mitt GameCube för att köpa Wii. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 26 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2006 Jag ska önska mig: Super Smash Bros Melee The Legend Of Zelda: Windwaker Starfox Adventures :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 26 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2006 Jag är ganska nöjd med min GCN-samling. Det är bara några få spel till som jag vill ha. Dem kan jag nog få rätt så billigt när affärerna tömmer lagrerna. Så jag ska inte önska mig något GCN-spel i år. DuckTales DVD-boxen är det enda jag kan komma på att jag vill ha. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 27 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 Jag ska inte önska mig nåt GC-spel, har dem jag vill ha! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 27 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 metroide prime echoes Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 (redigerat) Önkar mig inget GC spel :( Redigerat 28 Oktober 2006 av Humla Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3tan Skrivet 11 November 2006 Rapport Dela Skrivet 11 November 2006 Jag önskar mig bara: 1.Zelda Twillight Princess =) 2.Mario Smash Football =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 11 November 2006 Rapport Dela Skrivet 11 November 2006 Zelda Twilight Princess. Och Unforgiven, jag har Mario Smash Football och den är inte så bra. Var kanske kul i max 1 vecka sen blev det skiiiiitboring. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 11 November 2006 Rapport Dela Skrivet 11 November 2006 mm eller hur det e för lätt att göra mål.. men jag önskar mej TP..=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 13 November 2006 Rapport Dela Skrivet 13 November 2006 Hade mitt Cube ej varit trasigt hade jag nog önskat mej Twilight Princess <3 men ska önska det med Wii istälelt ; ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 14 November 2006 Rapport Dela Skrivet 14 November 2006 ska sälja mitt GC, har typ 10 spel så lite borde jag få! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg