Gäst Great Gonzales Skrivet 14 November 2006 Rapport Dela Skrivet 14 November 2006 önskar mig nog några wii spel istället :-) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 16 November 2006 Rapport Dela Skrivet 16 November 2006 har inte önskat mig på två år, får se om de blir iår, men för två år sen var de iaf mkdd och sagan om kunungens återkomst ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 18 November 2006 Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 pengar så ska jag nog köpa TP ... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loket Skrivet 18 November 2006 Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 ska sälja mitt GC, har typ 10 spel så lite borde jag få! ;) Jag önskar mig One Piece Grand Adventure.Jag vill så gärna ha ett wii men mamma & pappa säger att jag har för mycket.Jag får inte sälja mitt GC heller. :( :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Outsider Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 Jag ska nog önska mig Wii tror jag,det verkar riktigt bra... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 Zelda Twillight Princess Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 Tyärr så har ju inte ngt företag kommit ut med ngt intressant spel till Gamecube på ett bra tag så jag önskar mig inget. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 20 November 2006 Rapport Dela Skrivet 20 November 2006 Twilight Princess till GC har jag redan bokat, så det kan jag inte önska mig. Wii har jag ingen lust att köpa/önska mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg