Gäst Shuriken Skrivet 27 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 En teori måste väl vara möjlig? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 27 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 Nej det måste den inte... Fast i ämnet "Jordensskapelse" så då finns det nog ingen teori som är fel. Om man inte säger: -Jag tror att jorden skapades när Kalle Anka dunkade sitt huvud i månen.... Själv så lät det lite konstigt men visst det kan vara sant.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 27 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 (redigerat) Får man fråga varför det kommer just stenar? Redigerat 27 Oktober 2006 av Putside Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 27 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 borde inte denna tråd ligga i debatt ändå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 27 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 Wtf. Lite invecklat men kan väl kanske stämma men jag håller mej till big bang. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 Wtf. Lite invecklat men kan väl kanske stämma men jag håller mej till big bang. ^^ JKS snackar bara om hur Jorden skapades, inte universum! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 Ja, det där var väl särskrivning så det bara skriker om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 (redigerat) Aha. :P Men då kanske han har rätt? Lol vad sämst jag är :bah: Redigerat 28 Oktober 2006 av reXXirT Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WiFiGamer Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 öhh? Jag fattar ingenting?! MEnar det att 3 stenar flög mot 1 sten så att en av dom tre vart spruckna sen var det vatten där? men vart fick stenarna vatten från? Det kanske inte va en sten!men hur kan den då komma presic där deras gång är (altså då dom far runt solen). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 (redigerat) Wifi Jag fattar ingenting av vad du säger :P En teori kanske ska vara lite mer tydlig för att folk ska tro på den. Hur som helst är det nån som känner till någon kändare/vedertagen teori om hur jorden skapades? Redigerat 29 Oktober 2006 av Moberg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 (redigerat) Lite konstig teori måste jag säga. Själv tror jag att Big Bang skapade själva jordklotet medan Gud skapde livet på jorden. Redigerat 28 Oktober 2006 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 Det är nog inte många som tror att Big Bang skapade jorden, tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.