Backspace Skrivet 28 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2003 Det e så jä**igt tråkigt.... Jag kan inte få tillbaka mitt lösenord. Du behöver inte diskutera det här! Jag ska bli medlem nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 28 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2003 ja gör d! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 28 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2003 Ok mästaren är här. Mellan kl 5.30 - 6.30 (dag eller morgon) kan man fånga shiny schyter i hustet på den 2 kartan med hus på(tror det var johto map #3). Mellan kl 11.30 - 12.30 eller 12.30 - 13.30 (kom inte ihåg)(dag eller natt) finns dratnice i huset på karta johto map #1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 28 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2003 åhh, tack!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 28 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2003 Det var så lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 28 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2003 Jag startade nyss och har tränat min Cyndaquil till 20. Snacka om tur, jag mötte Shiny Cyndaquil och fångade den med en PokeBall när den hade 2 HP kvar. Är shiney ovanliga?? :? ----------------- Jag ska använda eld-pokemon mest tror jag, men finns det tillfällen då man inte kan utväckla? Mitt team: Quilava Lv: 20, Shiney Cyndaquil Lv: 10, Charamander Lv: 9. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 28 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2003 ja ganska Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 28 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2003 0013, då var det kul att fånga shiney som den första poke jag fångade! Läs mitt editerade inlägg ovan för nuvarande team! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 28 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2003 Nu har jag två shiney! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 28 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2003 Shinny är lätta att hitta jag vet var man fångar shinny chikorita shinny sentret och shinny togepi har shinny togetic nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 28 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2003 Jag har precis börjat. Jag valde Charmander och har fångat Bulbasaur och Scyther. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 28 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2003 Jag tänker träna min Shiney Cyndaquil mycket och alldrig utväckla den. Iallafall inte den som jag har nu, kanske om jag fångar en annan! (Cyndaquil är min favorit-pokemon och det var den första pokemon jag fångade på Pokemon Crater!) :wink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.