Gäst Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 jag menade igentligen armageddon men jag tycker du ska ta den med för den är rätt så bra Okej.. Vet inte så mycket om Pokémon Crater så.. Bäst att lyssna på en Mästare :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 Totodile är den som kan sktarkast attaker. Sämsta attacker kan pidgey. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
black_eagle Skrivet 31 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 ja undra varför pigey är med att ta men jag tycker man ska ta torchic pokemon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 jag menade igentligen armageddon men jag tycker du ska ta den med för den är rätt så bra Okej.. Torchic eller Treeco Tar jag nog.. Blir medlem nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 ta pichu han e bäst han nokar alla med blixt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 Ta totodile den är starkast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
black_eagle Skrivet 31 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 nej ta torchic Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 jag spöa upp charmander vad har heter f*n vad dålit när man spelar det är inte som i gameboy :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 Jonash sa inte att det va som i gameboy. Han sa att det inte va som game boy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 Nej, trodde du det skulle vara det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 Vem sa du till. Jag sa till goldenmew för han sa charmander då kanske han mena jonash för han har en cyndaquil avatar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
black_eagle Skrivet 31 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 Zyper sa väl till goldenmew för han skrev ju bara nån sekund efter dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.