Selene Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 Tyckte aldrig om spelet men när jag spelade det när det precis hade kommit ut så måste jag erkänna att jag tyckte att vissa saker var lite "läskiga" jag var alltid livrädd för händerna som rammlar ner från taket är först nu på senare tid som jag i huvudtaget vågat försöka övervinna min räddsla för händerna tycker dock att dom fortfarande är obehagliga men nu kan jag i alla fall döda dem utan större problem. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 Ja jag glömde säga vad jag var rädd för :P Inte för att jag var säskilt rädd för något men kanske något litet Monster i spök-templet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kn3ckarn Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 lol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 Bossen i MM, MAjora är lite läskig tycker jag :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plasma Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 Min pappa hade komit till sista bossen sen startade han om allt och nu har han inte gjort första. Men bossen i vattentemplet va läskig tyckte jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 (redigerat) Juste det Den där Gubben i huset utanför vattentemplet tyckte jag nog var läskig :P Han såg så Galen ut när han snurrar på huvudet och har tänderna ute som om han ska bita en Redigerat 31 Oktober 2006 av Mini_Sweety Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plasma Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 Den där ugglan som snuradde på huvudet va hemsk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 Den där ugglan som snuradde på huvudet va hemsk Hur kan du tycka att min farbror är läskig?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 Hur kan du tycka att min farbror är läskig?! Hahaha, den va skön hörru :PFöresten vad betyder BTT? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 Den där ugglan som snuradde på huvudet va hemsk Ja han är minnst lika rubbad som Gubben Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 när han höll huvut upp-och-ner trodde jag att det var en annan uggla!! :o Kanske Magnus Uggla.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 Jag komm på en till som är ganska skum och lite läskig. Det är impa, zeldas "vakt" eller vad man ska kalla det. I alla fall det som är skumt är att när jag var mindre så såg jag inte om det var en tjej eller kille och det var väldigt störand för mig.. På senare tid har jag inset att det är en tjej, och det såg jag om man kollar lite länger ne4r från hennes ansikte och fokuserar på något annat. jo hon hadde bröst det är det jag försöker säga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg