Pille Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 Ja du har rätt hon är en tjej, Men han ni tänkt på Ganondorfs NÄSA? :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 (redigerat) Ja du har rätt hon är en tjej, Men han ni tänkt på Ganondorfs NÄSA? :D Tänker inte på det när man ser han framifrån fast från sidan ser hans näsa för jävlig ut. Fast när man ser han framifrån så ser han ut att vara flintis. om jag inte har fel så är hans öron konstiga framifrån också? Redigerat 31 Oktober 2006 av Bluesteel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 han har mega-näsa och ap-öron :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cyber-fox Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 HAHA ganondorf är en apa :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 Han luktar Apa oxså.... :bah: Fast Ganondorf är inte och leka med... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 Jag har besegrat Ganondorf flera gånger om efter jag har varvat det så jag sägen nog att Ganondorf är att leka med :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 (redigerat) Näää. Jag tror inte jag var direkt rädd för något i spelet. Dock så tyckte jag det var lite halvläskigt när man skulle hoppa ner i graven på kyrkogården. Jag fastnade aldrig riktigt för dom där skrikande zombie-snubbarna (Redead'sarna) ;) . Och sen var det ju lite obehagligt i BongoBongo's Skuggtempel. Skelettsoldater och galna såriga händer som rusar emot en i 100 km/h. Och jag kommer alltid minnas första gången en sån där hand föll ner från taket och greppade mig i "Forest Temple". Satt med en kompis och spelade då. f*n vad vi hppade till asså. Men jag skulle inte säga att jag hade någon speciell fobi för nån/nåt i Zelda. Det är ju faktiskt ett äventyrsspel, inte skräckspel :) Redigerat 1 November 2006 av Jayzmo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 Jag komm på en till som är ganska skum och lite läskig. Det är impa, zeldas "vakt" eller vad man ska kalla det. I alla fall det som är skumt är att när jag var mindre så såg jag inte om det var en tjej eller kille och det var väldigt störand för mig.. På senare tid har jag inset att det är en tjej, och det såg jag om man kollar lite länger ne4r från hennes ansikte och fokuserar på något annat. jo hon hadde bröst det är det jag försöker säga. Haha jag märkte det idag också =P. Har klarat spelet 2 gånger om för typ 3-4 år sen eller nåt, jag spelade som f*n då, xD.. Sen så har min JÄTTE(ironi)-tekniska broder förstört min save, och vi köpte spelet begagnat så det fanns även en annan save som hade allting på hela spelet!!! Men jag började om idag och har inte kommit så långt hittils.. oo nu blir jag spelsugen. Men jag hatade alltdid dom där zombisarna, och ganon va asläskig tyckte jag.. jag va typ 8 när ja klara spelet först, tro mig inte om ni inte vill.. men kom inte me nån dum kommentar, t.ex "lol n00b du ljuger du kissar säkert på dig när du ser en liten kanin" eller liknande.. Oj shit ett sånt här långt inlägg har ja inte skrivit på länge, fast jag har ju iförsig inkluderat massa onödigt skit, som denna mening.. Nu skall jag gå och spela :D . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Jo, när jag var liten så ville jag helst inte gå till Re-Deaderna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Jag kommer också ihåg hur rädd jag blev då ReDeadsen hoppade och tog stryptag på en :o Sen tyckte jag det var äckligt inne i Jabu-Jabu's Belly också.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 (redigerat) Dom tar ju inga stryptag dom våldtar ju en :lol: När ni ändå snackar om Zombisarna så är dom irriterande fast jag var aldrig riktigt rädd för dom Redigerat 3 November 2006 av Mini_Sweety Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 4 November 2006 Rapport Dela Skrivet 4 November 2006 Zombisarna och den där "hjärnsugaren" är läbbiga :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg