Mezox Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 nej. kabuto är en utdöd pkmn. det finns inte äns en av dom. det ända som finns kvar är lite DNA. Men man kan väcka de till liv, hur många som helst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 nej? hur? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 nej? hur? Titta på animén och spela spelet. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 pkmn R/B/Y? ja jag har spelat dom och klarat dom massor av gånger och jag har kommit fram till att man bara kan få en. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 pkmn R/B/Y? ja jag har spelat dom och klarat dom massor av gånger och jag har kommit fram till att man bara kan få en. Jo, men det är för att spelets innehål är begränsat. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 skyll på det. i spelet är kabto, kabutops, omanyte, omastar och aeradoctyl legendariska. punkt slut! a just det punkten: . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 skyll på det. i spelet är kabto, kabutops, omanyte, omastar och aeradoctyl legendariska. punkt slut! a just det punkten: . Nej, det är de inte, de är prehistoriska. Deras status övervinns av olegendariska Pokémon som: Lapras, Gyarados, Blastoise, Crobat, Cloyster, Porygon2, Tentacruel, Starmie och många, många fler. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morbid00 Skrivet 4 November 2006 Rapport Dela Skrivet 4 November 2006 Det Mezox säger är sant. Ex.När det gick pokemon på tvn, på ett avsnitt så åkte dom till en ö. Då hittade dom utdöda pokemon, men det slutade med att det var flera hundra kabutos som simmade ut i havet när ön sjönk. DÄRFÖR är dom inte legendariska. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 4 November 2006 Rapport Dela Skrivet 4 November 2006 jag har sett det avsnittet. och vad jag kommer ihåg så var det bara en aeradoctyl. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morbid00 Skrivet 4 November 2006 Rapport Dela Skrivet 4 November 2006 Det kanske finns flera avsnitt som dom hittar utdöda pokemon men på ett är det med kabutos. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 4 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 November 2006 Ja,men tänk när kaboto,areodactyl,ommanyte,kabotops och omastar FANNS,då var det ju inte legendariska. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morbid00 Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Nee, exakt. Det var ju vanliga pokemon som blev utdöda. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg