sert219 Skrivet 13 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2008 GTA som film? Asså, GTA har ingen handling förutom att försöka döda så många personer som möjligt inom 6 sekunder. >.< Han kan nog inte engelska, hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 13 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2008 Jag skulle verkligen vilja se Metal Gear Solid som film. Skulle bli helt fantastisk.Skillnad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 13 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2008 Age of Mythology: Titans som film. World of Warcraft som film, (hörde något rykte om att det skulle hända med det har inte hänt något...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 13 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2008 Age of Mythology: Titans som film. World of Warcraft som film, (hörde något rykte om att det skulle hända med det har inte hänt något...) Blizzard har t.o.m konfirmerat att de ska göra film om World of Warcraft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 13 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2008 Age of Mythology: Titans som film. World of Warcraft som film, (hörde något rykte om att det skulle hända med det har inte hänt något...) Blizzard har t.o.m konfirmerat att de ska göra film om World of Warcraft. När förväntas den att vara klar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 14 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2008 Vad nice. Finns det information om filmen någonstans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 14 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2008 Googla lite. Den kommer antagligen vara klar runt 2010-2011 skulle jag gissa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 14 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2008 Half-Life. Bra First Person Shooter spel skulle kunna bli nåt. Tror även Crysis skulle kunna bli bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 Half-Life 2. Rätt mäktigt spel, tänk då hur episk filmen skulle bli :rolleyes: Combines, Striders, Headcrabs .... oh, det vattnas i munnen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 Spel till film: Hitman (har för mig att jag läst att Hitman ska bli film någonstans?) Den finns och jag har sett den. Riktigt bra faktiskt. Spel till film: TAGAP (det finns) http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/0/01/TAGAP_-_The_Apocalyptic_Game_About_Penguins_artwork.jpg/240px-TAGAP_-_The_Apocalyptic_Game_About_Penguins_artwork.jpg Film till spel: Scary Movie ? xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 fifa 2002 till film. o rainbow six Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 Spel till film= Counter Strike :P Film till spel= I am legend. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.