-=jedi knight=- Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 Jo, Jag har lite damm under skärmen på mitt GBA SP och undrar om man kan...rensa den eller nåt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 Samma sak har hänt mig på mitt DS, märker inte så stor skillnad när jag spelar men skulle också vilja veta hur man kan göra... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 någon liten smal stålrtåd som du kan dra under? papper kanske? eller så skruvar du helt enkelt ner den -> tar bort skalet och rensar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 Hug gör man så på mobiler..?? Har en T610i. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 plockar bort ytterskalet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 plockar bort ytterskalet? Hur gör man det..?? Jag vet jag e trög. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mtx Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 Ta och blås bort de de funkar för mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 29 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 Hur tar man av skalet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elias Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 med en speciell skruv mejsel som man måste köpa på internet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 Länk? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Jo, Jag har lite damm under skärmen på mitt GBA SP och undrar om man kan...rensa den eller nåt. Har samma problem :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 7 November 2006 Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 Ni kan säkert lämna in det i en spelaffär eller teknikaffär och få det fixat, men det kostar nog lite. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg