Dolphin Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 Om ni ser på min bild så är den liten, varför är den så liten? Finns det något man kan göra för att den ska bli större? Eller är det något tillfälligt fel på sidan, snälla berätta någon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 Jag har sett samma fenomen på andra medlemmar ibland och jag har ingen aning om varför det blir så. Kopierar man bild URLn är den i fullstorlek.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 Jag hade för mig att smiley-avatarerna var så små, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 28 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 Finns det ingen som kan hjälpa mig? Har det hänt för någon annan och i så fall har denna någon löst problemet? Jag tänkte ju ha en snygg avatar nu, men den iden gick åt skogen. Jag tror inte att bilden är för stor heller, men om en bild är lite förstor, så ska den väl ändå inte bli så här liten för det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 Pröva att skicka in den igen och se om det funkar, vetja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 28 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 Jag har provat det 2 gånger nu, jag har sätt att några andra medlemmar har en lika liten bild. Bilden skall ju återmatiskt förminskas om den är för stor. Är det något fel på den eller något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 Är bilden du postar för stor då? Det kan ju vara något skumt med scriptet som förminskar avatarerna också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 28 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 Är bilden du postar för stor då? Det kan ju vara något skumt med scriptet som förminskar avatarerna också... Jag vet inte, det är inte jag som har gjort bilden. Den är ju inte direkt megastor, men lite för stor kanske den är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 Det är inte så att du har användt förstoringsglaset när du har gjort bilden och sparat den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 prova att spara den i annat format? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 29 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 Nu har jag provat med ett antal olika bilder och alla blir lika små, jag ger upp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 Den bilden du använder nu har ju jag gjort, och den är mindre än 12 KB, och 125x125. Så den SKA funka. Synd att det inte går, vettefan vad problemet är. PMa Admin och fråga, han kanske har svar. Lycka till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.