Gäst Great Gonzales Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 jag har klarat alla uppdrag åt s'krivva och nu ska jag sälja 600 gold nått bra ställe där man kan stjäla? och var hittar man grand soul gems? har blivit vampire och behöver hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
waddis Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 (redigerat) Dom gemsen kan bli jobbiga att få fram. Du kan alltid fuska fram 5 st. Men om du inte har gjort en quest som heter Azura så kan jag rekomendera dig att göra Vampire Cure Questen efter Azura questen. Eftersom på Azura questen är det stor chans att bli biten av en vampyr vilket gör att du får göra om Vampire Cure Questen om du gör den innan Azura. På Azura questen ska du hitta en Shrine som heter Azura's Shrine och då behöver du offra Glow Dust till Shrinen. Är lite dålig på att förklara med om du inte har gjort Azura Questen. Gör vampire cure efter azura. Vet du förresten hur man kan se hur mycket damage man gör med sin character. Jag vet inte var jag ska kolla och jag tycker att det är ganska viktigt att veta hur mycket man gör i skada etc. // Waddis :gitarr: Redigerat 28 Oktober 2006 av waddis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 (redigerat) hur kopioerar man har glömt bort det och vill veta har en grand soul gem. hur får man azura questen då? jag är shadowfoot i thieves guild hur många uppdrag ger gray fox? Redigerat 30 Oktober 2006 av Great Gonzales Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
magnus_the_gamer Skrivet 9 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2007 Du kan köpa en grand soul gem av varge magi gille i spelet. :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 9 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2007 Om du har dålig strength, och inte kan bära så mycket, kan du försöka sno Bands Of Lang Kao (Tror att de kallas så). De ligger i Branwens låda i Imperial City Arena District. Du kan få runt 600 gold för dem. Du kan också bryta dig in i Mystic Emporium ungefär 10.00 PM och sno ett par enchantade skor och byxor. Du får ungefär 400 gold för dem tillsammans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soad_token Skrivet 10 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2007 Lättas tycker jag är att ta på sig dräkten som man får från thives guild och sen lämmna alla andra saker nånstans t.ex. ett hus :P. Efter det är det bara att bryta sig inn i ett hus eller stjäla nyckeln av någon (oftas sover dom efter 2-3 på mogonen). När det är dax att bryta sig in så spara man först och sen går man in...man tar allt som är värt lika mkt som det väger alltså 1 guld=1 fjäder. Sen säljer du allt och gör om om nödvändigt. Soad_token Ps. Glöm inte att spara inna du försöker sno en nyckel. :P Ds. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.