KalphiteQ Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 ingen snö utanför nyköping inte :( snö är ju skojigt om man har en baklastare med plog på :D i februari det här året så byggde min brorsa o jag en borg :P med gångar och sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 Ingen snö här på Öland, däremot är det jävligt kallt och nästan alla löv har fallit, så det dröjer nog inte länge!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 Här nere i söder har det inte kommit någon snö, inte i min hemstad åtminstone. Men det har varit en storm här i stället, fy f*n vad jobbigt det var och cykla till skolan då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 Här nere i söder har det inte kommit någon snö, inte i min hemstad åtminstone. Men det har varit en storm här i stället, fy f*n vad jobbigt det var och cykla till skolan då. Japp kunde inte sova den natten :S. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 Här är det soligt :P (Göteborg) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 Ska vi se... Vi har mellan en halvmeter till en meter snö nu det kanske var 2 veckor sen det började snöa :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 Ingen snö i Malmö inte. Inga tecken på snö heller (såvida soligt väder inte är det). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 Ingen snö i Dalarna(södra) iallafall ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 Det kom lite snö inatt och den ligger fortfarande kvar. Dock har den frusit, så det sre ut som ett lite tjockare lager frost på gräsmattan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 Vi har typ haft snö en vecka, snön är typ 3dm hög :) eller runt 2-3 dm hög ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 Har inte kommit snö än >:( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 (redigerat) SNÖ FTW! Snön kom 19-20 oktober just nu är det ca 3 dm. När jag vaknade hade det varit -11 Dröjer nog int länge innan skidbacken öppnas. Redigerat 29 Oktober 2006 av Humla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.