Rullis Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 har redan dc++ men vill inte ladda ner det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Ska lägga in det på en hemsida som jag ska starta om.. några år hehe.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Riktigt löjligt enligt mig det robban gjorde. Men det var kul att emma vann iaf =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Vad hände egentligen? Förklara närmare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Jo, det var så här att när Robban skulle presentera sin röst så sket ha i det och istället försökte svälja rösten. Gick inte bra. Sen sprang han till Robinson-pokalen och sa: - Den är min!!! hahaha. Han tog pokalen och slängde sej runt i studion, sedan kom han inte in på festen. Han blev sittande blå, bakfull på en parkbänk. kanske lite fjantigt men,men. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Han fick inte komma på efterfesten han blev portad från spybar :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Om ni såg dokumentären om "Robinson" idag så såg ni att Robban är en god kille, även fast man fick se honom dricka sprit med röven. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 lite äckligt när han drack sprit med röven tycker jag :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Kanske sved lite i skrevet efter åt. Såg du dokumentären? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 jag glömde att de var så jag såg bara dom 20 sista minuterna men jag såg när han drack sprit med röven :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Oke, men han verkar vara en schysst kille innerst inne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Jo de är han ju hejade på han hela tiden :P men de är bara de att.....han kan bli lite konstig när han är full...som han är ganska ofta :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.