Morbid00 Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 Men det är väll om man parar 2 pokemon och får ett ägg, då kan han lära sig andra attacker, i sina lvl, eller var det så, måste kolla.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 men VAR får man dom? På Pokémon Crystal så finns det en gubbe som bara visar sig några dagar i Goldenrod City, jag tror Onsdag var en av dagarna, jag tror också han stod utanför Game Cornern. Han lär dina pokémon en av attackerna (beroende på vilka den kan lära sig) för 4500 eller 5500 Game Corner Coins. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 3 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 kan man bara få attackerna 1 gång som TM eller funkar dom som HM? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 (redigerat) kan man bara få attackerna 1 gång som TM eller funkar dom som HM? Asså, jag tror du måste betala varje gång du lär någon en attack.Det äär inga Item du lär dig på plats. Redigerat 3 November 2006 av Mezox Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 4 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 November 2006 ja det har jag fattat. och det funkar bara på Crystal? och en finns i goldenrod city? var är dom andra två? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 4 November 2006 Rapport Dela Skrivet 4 November 2006 ja det har jag fattat. och det funkar bara på Crystal? och en finns i goldenrod city? var är dom andra två? Samma gubbe lär dig alla tre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 4 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 November 2006 så man väljer på en lista och det kostar typ 5000 coins? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morbid00 Skrivet 4 November 2006 Rapport Dela Skrivet 4 November 2006 En attack kostar 4000coins. Och nästa gång du ska köpa av han så måste du betala 4000coins för en attack. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 4 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 November 2006 det är typ 20 000 kr väll? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morbid00 Skrivet 4 November 2006 Rapport Dela Skrivet 4 November 2006 (redigerat) Hmm, ja det är det. Dyrt men inte för mig jag har så mycket pengar det bara går att ha i spelet. :D Redigerat 4 November 2006 av CorpZone Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 En attack kostar 4000coins. Och nästa gång du ska köpa av han så måste du betala 4000coins för en attack. Det kan mycket väl vara 4000, det var längesen jag prövade. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 5 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Hmm, ja det är det. Dyrt men inte för mig jag har så mycket pengar det bara går att ha i spelet. :D jag har fullt hos morsan och 186397 på mig. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg