Jontes94 Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 Jag ska förklara hur du får gratis xbox live du går in på sidan Klicka här! Hämtar en av dom bäst är den högst upp när du har instalerat programmet måste du ha en Router eller en nätverks switch med minst en ledig port OBS du ska bara klicka på denna länk om du har en router som funkar som brandvägg du måste kunna inloggningen till routern den är oftast andvändarnamn : admin Lösenord: password eller inget pass alls.Klicka här Nu när du har ställt in allt ska du logga in på Xbconnect då får du fram en lista med massor servrar klica på en av domm så får du fram ett fönster om det kommer upp namn i rutan så har du framme en server på x-boxet Have fun. Funkar på Halo2 Halo1 Splinter cell chaos theory mfl där det finns ett altenativ systemlink. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 Du vet väl att detta är olagligt? <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jontes94 Skrivet 30 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 (redigerat) Det är inte olagligt! Redigerat 2 November 2006 av Jontes94 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_Kebab_Lord Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 Och du vet att Farbror Blå skulle bli glad för ett tips om det här? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 Detta är väl inte olagligt -.-?? Eller :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 det är väl typ samma som att använda en Wi-Fi router till DS? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 (redigerat) Alltså vad jag vet är det här inte olagligt. En vän till mig gjorde såhär med det första Halo, som det inte fanns Live till. "XBConnect works by making your Xbox think it is participating in a local area network (LAN). Best part of all, it's completely legal, and completey free to use." Redigerat 31 Oktober 2006 av Ytterman Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fuskaren91 Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 någon som vet om detta fungerar(om de gör hur bra e de då?) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 det här är inte olagligt,och det ska inte heller jämföras med xbox live,för live stödjer spel med liv och xbc stödjer spel med systemlink Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fuskaren91 Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 ingen som kör me detta o kan säga hur bra de e???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 ja jag har detta och det funkar bara fint, och det är INTE oliagligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 det kanske inte är olagligt men jag tycker det är bättre att ha Xbox Live för där kan man ladda ner nya banor och sånt också man kan ha Rank och allt sånt.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg