Gäst Dark_Zebra Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Har ni något tips på hur jag ska fånga en Pikachu med Light Ball? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Stor tur!? Har en redan men den fick jag via CN. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Lyckost dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Fångade en annan i zafari zonen men den bytte jag bort innan jag visste att Light ball va sällsynt gissa om jag blev ledssen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Fick en light Ball på mitt första save visste inte heller att den var så sällsynt xP Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Lyckost er.Ni gör mig avundsjuk. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HotShot Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Har ni redan en pikachu i ert party så förstoras ju chansen att möta pikachus. Fånga så många som möjligt. Tog mig 60 stycken innan jag fick light ball. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Jag har 40 nu men ingen Light Ball. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 själv fick jag en lightball på min andra pikachu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Jag har snart fånga 70 Pikachus.Men ingen Light Ball. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Jag har snart fånga 70 Pikachus.Men ingen Light Ball. Hah otur. :PChansen är på 1 på 20 men du har fångat över 3 gånger det. Jag skaffade min på Crystal (Off Topic) genom att trada från Yellow. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 Ja,det sägs det.Men alla har ju fått den på mer chanser. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg