Girafariglove Skrivet 13 November 2006 Rapport Dela Skrivet 13 November 2006 Emerald.Längst till höger i Safari Zone(inte där Johto Pokemonen finns). Första gräs fläcken? Men två timmar o ingen Light ball än :blink: :blink: ??????? Otur e bara förnamnet :( Men håll huvet högt o försök om o om igen o ta Cartties exempel om poke-block´s. Vem vet det kanske hjälper. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 14 November 2006 Rapport Dela Skrivet 14 November 2006 det är bara att fortsätta, förr eller senare kommer du hitta en... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 14 November 2006 Rapport Dela Skrivet 14 November 2006 Snart ger jag upp.Jag försökt med PokéBlock men det fungerar inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 14 November 2006 Rapport Dela Skrivet 14 November 2006 Jag tror chansen är 1 på 20 att hitta Light Ball på en Pikachu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 14 November 2006 Rapport Dela Skrivet 14 November 2006 Hur många gånger behöver man säga att om man lägger en grö poke bolck så lockar det bara pokemon med en speciel nature!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 17 November 2006 Rapport Dela Skrivet 17 November 2006 Hur många gånger behöver man säga att om man lägger en grö poke bolck så lockar det bara pokemon med en speciel nature!! Ja,jag vet det.Men jag provade bara. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg