WASD Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 fuska.se är inte så aktivt... nyss gick det mer än 3 dar & ingen skrev något i DS forumet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Givetvis är jag inte rädd för en varning, jag tar bara bort den om jag får den, jag vill inte förstöra tråden. Jag kan gärna skriva i din GB vad jag tycker om dig och ditt försök att låta smart genom ord som "Imbecill" som du använt 3 gånger förut (kan intyga detta). Om jag får komma med ett utlåtande som kanske inte hör till denna tråd men ändå, så är inte du rätta personen att komma med kommentarer som "du lever i en värld av pixlar". Du har ändå gjort tusentals inlägg som NesseN... Jag sitter inte här hela dagarna och om jag så gjorde det, så är det mitt problem och inget som tillhör trådens ämne. Jag tycker det är oaktivt och istället för att få denna tråd som negativ vill jag få folk att tipsa kompisar om sidan... Nuff said, om du vill ha en vidarediskution om att jag är en inkompetent idiot kan du ta det i min GB så vi båda slipper varningar och tråden slipper en dålig stämning. Vad är ditt budskap? du säger att du har varit medlem i 3 år med denna medlemmen men det står Registrerad: 20/06-2006 -.-' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 5 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Jag ger upp denna diskutionen, och lämnar den åt högre makter då ingen riktigt vet hut man argumenterar utan att vara spydig. Min åsikt? det är för lite aktivitet och det verkar som om många håller med mig... Sedan ger jag blanka f*n i om någon inte tycker det, om någon vill ta denna diskution med mig gör det via gb/pm. Ciao! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
citrusfrukt Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Givetvis är jag inte rädd för en varning, jag tar bara bort den om jag får den, jag vill inte förstöra tråden. Jag kan gärna skriva i din GB vad jag tycker om dig och ditt försök att låta smart genom ord som "Imbecill" som du använt 3 gånger förut (kan intyga detta). Om jag får komma med ett utlåtande som kanske inte hör till denna tråd men ändå, så är inte du rätta personen att komma med kommentarer som "du lever i en värld av pixlar". Du har ändå gjort tusentals inlägg som NesseN... Jag sitter inte här hela dagarna och om jag så gjorde det, så är det mitt problem och inget som tillhör trådens ämne. Jag tycker det är oaktivt och istället för att få denna tråd som negativ vill jag få folk att tipsa kompisar om sidan... Nuff said, om du vill ha en vidarediskution om att jag är en inkompetent idiot kan du ta det i min GB så vi båda slipper varningar och tråden slipper en dålig stämning. Jag pratade om medlemen, NesseN, som kanske var jag en gång i tiden? :). @Mask: Öh, okej. FEGIS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 5 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Jaha Nessen, han var en snäll kille som jag hade lust att bjuda hem på kakor och mjölk. Nej jag är inte fegis, eller jo jag är rädd för 21 att han ska ge mig en varning :( Så vi tar det via GB :> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Jag säger bara: The Man, The Legend, The Myth: Rallypacker is back in town and ready to roll :P Hoppas fler kommer tillbaka ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Många av de som slutat är ju äldre medlemmar som är mellan 15-17 år. De har väl annat att tänka på som till exempel skolan skulle jag tro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Inte särskilt svårt att logga in på datorn o skriva ett par inlägg ^^ Men jag antar att tönterier som lunar o.s.v. tar deras tid online =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 (redigerat) Jag säger bara: The Man, The Legend, The Myth: Rallypacker is back in town and ready to roll :P Hoppas fler kommer tillbaka ;) kopierar du mig ! VA, VA, VA !? :-) Välkommen tillbaks :) Vissa forum kanske är döa, men långt ifrån alla. se på gfen. Där är det hur mycket folk som helst Redigerat 5 November 2006 av Guggo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Vem var hur? Vem är guggo? XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 (redigerat) Taskmört =( ;< Dock tror jag många joinar och sedan förblir "noll/få postare" Redigerat 5 November 2006 av Guggo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 brukar väll vara så =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.