Smiter Skrivet 10 November 2006 Rapport Dela Skrivet 10 November 2006 av typ 50000 medlemmar går ca 50-100 in varje dag det är vad jag kallar dött! ok det visste jag inte.. :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 10 November 2006 Rapport Dela Skrivet 10 November 2006 av typ 50000 medlemmar går ca 50-100 in varje dag det är vad jag kallar dött! det uppe i höger är ju för hela sidan och inte bara för forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 10 November 2006 Rapport Dela Skrivet 10 November 2006 Många som aldrig skriver i spelforumen vet inte hur stor aktivitet det är där. Som till exempel i Pokémon forumet: När jag var aktiv där för nåt halvår sedan skrevs där flera inlägg om dagen. Ps. Att vi har för lite medlemmar är inte anledningen, att flera veteraner som 0014, Soffan och Rullis aldrig skriver längre är problemet. De riktiga forumiterna har redan lämnat sidan. Alla med medlemsnr under 100 är vad jag kallar veteraner. Jag minns när det var fuskarna.nu och det var riktig aktivitet där. Onödiga regler och för lätt att få varningar. Man vågar ju knappt skriva! So.. Det är simpelt. Mer frihet mer aktivitet. Lossa lite på reglerna för f*n Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drag0nfly Skrivet 10 November 2006 Rapport Dela Skrivet 10 November 2006 Jag har typ slutat på sidan.. Den är rätt tråkig.. Inget så slags mål här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 11 November 2006 Rapport Dela Skrivet 11 November 2006 Många som aldrig skriver i spelforumen vet inte hur stor aktivitet det är där. Som till exempel i Pokémon forumet: När jag var aktiv där för nåt halvår sedan skrevs där flera inlägg om dagen. Ps. Att vi har för lite medlemmar är inte anledningen, att flera veteraner som 0014, Soffan och Rullis aldrig skriver längre är problemet. De riktiga forumiterna har redan lämnat sidan. Då har vi helt olika defineringar på veteraner. Själv tycker jag det flyter på ganska bra. Vissa forum kanske behöver lite mer aktivitet, men i allmänt är det ganska bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smiter Skrivet 11 November 2006 Rapport Dela Skrivet 11 November 2006 jag tcker man är veteran om man har varit aktiv över 2 år :) och skrivit mycket inlägg... ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 11 November 2006 Rapport Dela Skrivet 11 November 2006 (redigerat) Jag har typ slutat på sidan.. Den är rätt tråkig.. Inget så slags mål här. Om du vill ha fight joina Gfen ;). Redigerat 11 November 2006 av Master_Adi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 12 November 2006 Rapport Dela Skrivet 12 November 2006 Håller med, med gruppforumen blir sidan så många gånger roligare. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheCow Skrivet 12 November 2006 Rapport Dela Skrivet 12 November 2006 Alla med medlemsnr under 100 är vad jag kallar veteraner. Jag minns när det var fuskarna.nu och det var riktig aktivitet där. Onödiga regler och för lätt att få varningar. Man vågar ju knappt skriva! So.. Det är simpelt. Mer frihet mer aktivitet. Lossa lite på reglerna för f*n <{POST_SNAPBACK}>ajg håller med ta bort regel 13 och 11 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 12 November 2006 Rapport Dela Skrivet 12 November 2006 Jag skulle säga att alla med medlemsnummer under 1000 är veteraner. ;] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 12 November 2006 Rapport Dela Skrivet 12 November 2006 Jag skulle säga att alla med medlemsnummer under 1000 är veteraner. ;] Även de som sktit i sidan? Nej, nej, jag själv är mer veteran än vissa som är under 1000. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 12 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 November 2006 Många som aldrig skriver i spelforumen vet inte hur stor aktivitet det är där. Som till exempel i Pokémon forumet: När jag var aktiv där för nåt halvår sedan skrevs där flera inlägg om dagen. Ps. Att vi har för lite medlemmar är inte anledningen, att flera veteraner som 0014, Soffan och Rullis aldrig skriver längre är problemet. De riktiga forumiterna har redan lämnat sidan. Bara för att du är medlemsnummer 76? :huh: Har man gjort många inlägg och åstadkommit mycket är man en veteran inte om man har lågt medlemsnummer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.