Gäst Jagkallassampa Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 (redigerat) jag ska inte sälja det eller ngt men nu undrar jag hur mkt skulle ni tagit för 2 "nintendo 85 konsoler" 60 spel och 6 kontroller? med en Pistol Edit: Glömde att jag har ju köpt 10 nya spel för 1000 kr eller 991 kr om man ska säga rätt det va en affär som bara sålde nintendospel här för ett tag sedan. :P altså blir det 70 spel :) Edit 2: Glömde säga att jag har en pistol också :) Redigerat 2 November 2006 av Jagkallassampa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 minst 2000 kr iaf btw jag köpte mitt nintendo för 80 kr anväbnt 6 ggr tom orginalkartong men den slängde jag :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jagkallassampa Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 (redigerat) [här kommer jag med lite bilder (från nintendo jag har..) Bilderna här attachmentid=19034] Denna bild är där själva nintendo jag andvänder och om man kollar lite längre upp på bilden ser man 1 pistol till nintendo om man kollar under så ser man några till spel.. kommer med 2 bilder till sedan.. Redigerat 2 November 2006 av Jagkallassampa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 jag kan inte se några bilder? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jagkallassampa Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 (redigerat) Denna använder jag ej mitt anndra nintendo altså.. om ni kollar noga till höger så ser ni en multiplayer grej. och längst ner i bilden emm.. tillhör inte nes men det är skoputs :gitarr: om ni undrar. över ser ni en massa spel också Redigerat 2 November 2006 av Jagkallassampa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Jag skulle betalat ganska mycket eftersom jag alltid velat ha ett NES. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Jag skulle nog ha betalt ett ganska rimligt pris utifrån skicket på grejerna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KVAB Skrivet 8 November 2006 Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 Hmmm...skulle nog tagit 3500kr för det, med tanke på alla spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kn3ckarn Skrivet 10 November 2006 Rapport Dela Skrivet 10 November 2006 Jag skulle betalat ganska mycket eftersom jag alltid velat ha ett NES. :) hur mycket snackar vi? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jagkallassampa Skrivet 21 November 2006 Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 vard menne'r daue? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 (redigerat) Jag skulle betalat ganska mycket eftersom jag alltid velat ha ett NES. :) Det beror på hur bra skick konsollen är i. Men jag skulle nog säga uppemot en 1500 kronor iallafall. :) Redigerat 24 November 2006 av Ripto Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 (redigerat) Jag skulle ha betalat ett rimligt pris beror på skicket på sakerna och konsolen. Redigerat 24 November 2006 av Foxy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg