Backspace Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Vad vill ni jobba som? Min önskan just nu är nog att bli en tv-spels företag ägare! Tänk vad skoj det skulle vara! :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sacha Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Vad vill ni jobba som? Min önskan just nu är nog att bli en tv-spels företag ägare! Tänk vad skoj det skulle vara! :rolleyes: menar du att du liksom vill komma på spelen eller bar äga ett företag som tillverkar spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Jag skulle vilja jobba inom TV eller radio. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Vet inte riktigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Jag skulle vilja jobba inom TV eller radio. Kära lyssnare ni lyssnar till - Tjo Baloo och Shit Pomm fritt med Ferrie! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Vet inte heller nåt inom it iaf :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 Jag ska nog satsa på fotbollen, men senare vet jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 Ekonomi. Vad som helst inom ämnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 hehe, jag ska nog bli uppfinnare!! hehe, undrar om någon skulle vilja kolla på mina experiment isf, hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flummet Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 jag skulle vilja bli rik.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 Jobba som yrkes mördare åt CIA B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 (Popcorn @ 15/02-2004 23:31:43) Jag skulle vilja jobba inom TV eller radio. Kära lyssnare ni lyssnar till - Tjo Baloo och Shit Pomm fritt med Ferrie! Hehe precis. Jag skulle nog göra nåt skoj program som "Hassan" eller nåt annat skoj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.