Gäst Yantra Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 som sagt vad är ditt favoritgodis? Mitt är då all sorters chocklad gott som tusan med ger mycket finnar =/ Observera:jag tar inget ansvar för att ni blir godissugna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Geisha FTW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 (redigerat) Jag måste säga en kommentar, man får inte finnar av chocklad! Och jag tycker om Fazer Chocklad! Redigerat 2 November 2006 av mosainagant Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Sötlakrits är alltid gott. Marabou är en klassiker. Geisha är mckt gott också. (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Finnar av choklad det var nåt nytt. Har finnar och älskar choklad! Nåt samband tro? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Chockolad (: speciellt min Chockolad, men lakrits e grymmt gott det med (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ocelot Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 har aldrig gillat godis,har inte ätit godis på 4år Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plasma Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Jag gillar inte godis ja med men om jag skulle köpt då blir det sura Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Jag gillar mörk choklad, några exempel är: Droste Dark 72% Marabou Mörk choklad Marabou Dark 70% Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Jag gillar choklad, jag avskyr mörkchoklad men älskar ljus choklad. Jag tycker bland annat om Geisha, Paradis (trillingnöt ftw!) & Marabou. Men den absoluta favoriten är nog Toblerone White, i alla fall för tillfället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 ja just det toblerone är ju jäkla gott Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Winegum, marabou och geisha :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.