Conaboy Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 (redigerat) När jag ska öppna en mapp så står det - de komprimerade mapparna är ogiltliga eller korrupta.. hur kan man få upp den?? Redigerat 2 November 2006 av Conaboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 När jag ska öppna en mapp så står det - de komprimerade mapparna är ogiltliga eller korrupta.. hur kan man få upp den?? WinRar? Annars är det något fel på filen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 testa högerklicka. Det kanske står om något som heter extrahera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 (redigerat) När jag ska öppna en mapp så står det - de komprimerade mapparna är ogiltliga eller korrupta.. hur kan man få upp den?? Korrupta betyder ju förstörda/borttagna, så filerna i din mapp har antagligen försvunnit. Redigerat 3 November 2006 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Conaboy Skrivet 3 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 jag försöker att extrahera den men det står inga filer kan extraheras.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 När jag ska öppna en mapp så står det - de komprimerade mapparna är ogiltliga eller korrupta.. hur kan man få upp den?? korrupta står faktiskt för felaktiga :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 vissa program har en typ "laga trasig mapp"-funktion, har aldrig testat att använda den. På winrar finns det en vit låda med rött kors som det står reparera under, prova att trycka på den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.