Gäst Kabby Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 (redigerat) Det har visats en trailer från Spider-Man 3 nu. Om det inte funkar: http://www.youtube.com/watch?v=Oa1qly483HA Den ska komma nästa sommar, antagligen i Maj/Juni/Juli Redigerat 3 November 2006 av Kabby Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 Ser ut som den kommer bli ganska bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 Den får man inte missa! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 Den där trailern har funnits det senaste 3 månaderna ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 4 November 2006 Rapport Dela Skrivet 4 November 2006 Den där trailern har funnits det senaste 3 månaderna ;) precis vad jag hade tänkt å skriva ^^ Men den verkar helgrymm! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 4 November 2006 Rapport Dela Skrivet 4 November 2006 Såg den när jag var på Bio i måndags (Trailern alltså) den äger!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 4 November 2006 Rapport Dela Skrivet 4 November 2006 Jag ser fram i mot filmen, den såg ju rätt spännande ut. Musiken kan ju ha förstärkt känslan lite, men den ser ändå rätt bra ut. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 4 November 2006 Rapport Dela Skrivet 4 November 2006 Kommer säkert bli ganska najs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Outsider Skrivet 4 November 2006 Rapport Dela Skrivet 4 November 2006 Kan knappt bärga mig(om det heter så ;) ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.