eeewwhh Skrivet 3 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2009 Anchorman är allt du behöver. Ferrell + Carell = Episk Vinst awesome Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 3 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2009 såg nyligen The Hangover. enormt bra :D rekommenderas till alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 3 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2009 Pineapple Express såg jag förra veckan. Den har den roligaste biljakten jag någonsin sett! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DeLarge Skrivet 3 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2009 Brazil är så jävla bizarr och rolig. Lätt på min topp 20 lista. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 3 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2009 såg nyligen The Hangover. enormt bra :D rekommenderas till alla +1 dude! :) roligaste komedin på länge! hört att den fått bra betyg från olika sajter också! annars är harold and kumar +++ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GZT Skrivet 3 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2009 Komedier är den sämsta filmgenren någonsin, ingen annan genre har så många filmer som är dåliga. Men det "bästa" inom komedier är väl Monty Python-filmerna och det som Mel Brooks har gjort, majoriteten av resten (främst Simpsons-liknande, Jim Carrey, Adam Sandler etc.) är underkänt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 3 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2009 Komedier är den sämsta filmgenren någonsin, ingen annan genre har så många filmer som är dåliga. Men det "bästa" inom komedier är väl Monty Python-filmerna och det som Mel Brooks har gjort, majoriteten av resten (främst Simpsons-liknande, Jim Carrey, Adam Sandler etc.) är underkänt.Adam Sandler får du göra vad du vill med men inte Jim! :) :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GZT Skrivet 3 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2009 Jag ser båda två skådespelarna som likadana i princip. De spelar idiotiska roller båda två och istället för att underhålla tittarna så blir allt de gör bara larvigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 3 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2009 Jag ser båda två skådespelarna som likadana i princip. De spelar idiotiska roller båda två och istället för att underhålla tittarna så blir allt de gör bara larvigt. Skillnaden är väl då att Adam Sandler är totalt talanglös, medan Jim Carrey är motsatsen. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GZT Skrivet 3 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2009 Men båda slutar upp i samma slutsats, dvs. Idiotiska roller och larvigt beteende. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 3 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2009 Ace Ventura, Bruce almighty, Scary Movie filmerna och de andra (Epic Movie, Disaster Movie osv.) av samma skapare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 3 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2009 Komedier är den sämsta filmgenren någonsin, ingen annan genre har så många filmer som är dåliga. Epic Movie, Disaster MovieOch det är precis såna filmer som gör den till den sämsta genren. Fyfan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.