Dolphin Skrivet 4 November 2006 Rapport Dela Skrivet 4 November 2006 Vilken skådespelare tycker ni har det mest udda eller häftigaste namnet? Själv kommer jag bara på ett riktigt häftigt namn. :) En av dem som har en roll i filmen har ett riktigt udda namn, han heter Ice Cube. Han är också med i filmen "Barbershop" och är en rätt bra skådespelare, men ingen favorit direkt. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 4 November 2006 Rapport Dela Skrivet 4 November 2006 Jim Carrey och Adam Sandler FTW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 4 November 2006 Rapport Dela Skrivet 4 November 2006 Brad Pitt ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Outsider Skrivet 4 November 2006 Rapport Dela Skrivet 4 November 2006 Håller med medion om brad pitt faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 4 November 2006 Rapport Dela Skrivet 4 November 2006 Vilken skådespelare tycker ni har det mest udda eller häftigaste namnet? Själv kommer jag bara på ett riktigt häftigt namn. :) En av dem som har en roll i filmen har ett riktigt udda namn, han heter Ice Cube. Han är också med i filmen "Barbershop" och är en rätt bra skådespelare, men ingen favorit direkt. B) Ice Cube är väl artist oxkså? Det enda jag kom på var typ Joaquin Phoenix. Det är väl inte ett så "normalt" namn i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 4 November 2006 Rapport Dela Skrivet 4 November 2006 Vilken skådespelare tycker ni har det mest udda eller häftigaste namnet? Själv kommer jag bara på ett riktigt häftigt namn. :) En av dem som har en roll i filmen har ett riktigt udda namn, han heter Ice Cube. Han är också med i filmen "Barbershop" och är en rätt bra skådespelare, men ingen favorit direkt. B) Ice Cube är ju hans artistnamn, han heter ju inte så egentligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Om ni inte visste så betyder pit gruva. Det finns ju efternamn som Pitman och Pitt. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Ving Rhames Duane Whitaker Sy Sher alla är med i Pulp Fiction xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Vilken skådespelare tycker ni har det mest udda eller häftigaste namnet? Själv kommer jag bara på ett riktigt häftigt namn. :) En av dem som har en roll i filmen har ett riktigt udda namn, han heter Ice Cube. Han är också med i filmen "Barbershop" och är en rätt bra skådespelare, men ingen favorit direkt. B) Ice Cube är bara ett artistnamn, precis som The Rock. Här har jag iallafall några skådespelare med udda namn: Ola Rapace River Phoenix (Joaquin's storebror) Brad Pitt Keither Sunderland Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShitBreakSean Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Uma Thurman Laurence Fishburne Kommer inte på några fler... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.