Gäst -Snake_bite- Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 (redigerat) Till killlar -( A )--- en tjej med fint hår, mycket fint hår har hon, jätte snygg kropp, skolans snyggaste, hon väger inte mycket men hon väger inte för lite heller, perfekt längd, osmart, vill ha respekt, taskig, dumm, player, skolkare.... -( B )--- en tjej med hår, normalt fint hår, inte lika snygg kropp, inte skolans snyggaste, hon väger lite me en den andra tjejen ( hon är inte tjock men hon väger me en den andra tjejen ), 2 cm kortare en dig, smart, bryr sig inte om respekt, snäll, inte dumm, har aldrig haft en pojkvänn, går i skolan... vilken tjej skulle ni bli ihop med??? till tjejer -( C ) -- en kille som är rik, snygga skor ( timberland ), riktigt snygg hår, magrutor, skolans sexigaste, väger 2 kilo mer en dig, perfekt längd, osmart, falsk, dumm, tjuv röker, skolkare... -( D )-- en kille som bara köper skor och kläder mellan 50-150 kr, bryr sig inte om sitt hår, har inga magrutor men ärsmal, har aldrig haft en tjej i skolan, och inte är sexig, väger 8 kilo mer en dig, 1 cm kortare en dig, smart, ärlig, snäll, ska aldrig röka, går i skolan vilken skulle ni ta??? tjejer får bara ta c och d, och killar får bara ta a och b.. jag tar b Redigerat 15 Februari 2004 av -Snake_bite- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 väljer a men när man blir äldre b :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShatterHand Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Tror jag skulle valt a men jag vet inte kanske b Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Jag har ingen aning det beror på :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Matte Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Jag skulle tagit b såklart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Jag tar B. Hehe, gillar en tjej som är lite av b, men också lite av a :P Utan skolk o det förstås.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 skulle inte ta någon ov dom men om jag måste så b Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 b väljer jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 A påminner mig om en ganska snygg tjej som är rätt fet, skolkar o har dåliga betyg.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 A............. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flummet Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 vilken j*vla fråga..Är det dig själv det gäller elle? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 Jag skulle inte välja något av dom där alternativen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.