Zimens Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Det känns som det spökar i min mus, pekaren hoppar upp och ner över skärmen ibland. t.ex. om jag har musen i mitten utav skärmen, så kan pekaren helt plötsligt förlytta sig till övre vänstra hörnet. Kan det ha kommit smuts i musen eller är det något slags spyware? Jag har en Logitech MX Laser om någon undrar. Jag kan inte hitta något sätt att öppna den och ta ut smuts, om det är problemet. Hjälp mig :) :rambo: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morbid00 Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Jag hade ett liknande problem, så jag öppnade data musen, och då var den full med damm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 HaR ett liknande problem... Det är pga att jag sitter med min lasermus och har min vanliga nerslängd på golvet och råkar "mosa" den med min fot :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Är den trådlös? Om den är det så kan det vara något i närheten som stör signalerna fårn musen till mottagaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 5 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 den är trådlös, ja. ska prova att rensa undan lite så det är fri passage fram till mottagaren :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 ibland händer det så om man har en musmatta med mkt grejer på [bilder på den] så kan den åka upp i hörnet eller så ;) fast det kan vara nått jä*la virus .... kanske :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Vi har ett liknande problem på musen som hör till pappas dator släpper man den åker den iväg över skärmen helt själv. XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tenhammers Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 kanske är dåliga batteri Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Alltså jag rekommenderar er att inte använda trådlösa! Dem flesta får jätte dålig signal och reagerar ibland bara var 3sekund. Men det finns virus som kan fjärrstyra ens dator men jag tror inte det är det som är problemet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Kolla så inte mottagaren står så nära skärmen eller datorn, det bildas en del magnetfält som sånnadär mottagare kan tycka vara lite jobbiga ibland... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 7 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 (redigerat) ok, ska prova det. märkte nu att den stod ganska tätt intill skärmen. Redigerat 7 November 2006 av Zimens Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 7 November 2006 Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 hehe, ja hade samma problem man det gick bort :P sitter dock fast på en sketen kulmus eftersom batterierna e helt slut å ja satsar på en gamer mus istället :) i'm so smart u know :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.