WASD Skrivet 7 November 2006 Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 alla datorer i skolan har samma problem >.< dom använder laser musar med sladd, & själv har jag sladd hemma Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus Skrivet 7 November 2006 Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 Virus ? Hackad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 8 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 märkte nu att det var sändaren som stod lite taskigt. :) tack till nico :) du får lite fm som tack för hjälpen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 8 November 2006 Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 Jag har samma problem som kommer ibalnd. Pappa hemmet har en laser mus med sladd. Mamma hemmet har en kulmus med sladd. Det är verkligen ett konstigt fenomen... :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 8 November 2006 Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 Om man har sladd e det bara å blåsa lite där lasern läser av, eller ta bort/byta musmattan. Med kul mus får man ta bort kulan å blåsa, inge mer me det :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 10 November 2006 Rapport Dela Skrivet 10 November 2006 Eeh. Kulan kan ju inte börja snurra av lite damm... Enda sättet den kan börja och snurra på är om den ligger på ett underlag som lutar och det brukar inte borden göra. HEHE. Borde det inte kunna bli så om man fångar in en fluga och lägger i mellanrummet under musen (om man har laser). Då borde ju pekaren fara som PIIP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 10 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 November 2006 Jag har en lasermus och problemet är löst. Så tråden kan låsas. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 10 November 2006 Rapport Dela Skrivet 10 November 2006 Man skulle inte säga att tråden kan låsas :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 10 November 2006 Rapport Dela Skrivet 10 November 2006 Nej, men nu börjar den ju snarast spåra ur så jag tycker vi låter den vila i frid. Annars får nån väl låsa den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3tan Skrivet 10 November 2006 Rapport Dela Skrivet 10 November 2006 ibland för mig händer det när jag försöker dra musen åt sidan men den flyttar sig icke xD... och den e faktist ny mus... men undrar vf inte den flyttar sig när ja vill åt till höger eller vänster sidan.. ibland då :P... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.