Sandflygaren Skrivet 6 November 2006 Rapport Dela Skrivet 6 November 2006 (redigerat) När man ska stänga av sitt PS2 ska man då stänga av där fram eller där bak. :( Själv stänger jag av den där fram. :P Tacksam för svar :P :D Redigerat 6 November 2006 av MR.Smart Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 6 November 2006 Rapport Dela Skrivet 6 November 2006 Jag brukar trycka på "Reset"-knappen där framme och sedan på knappen där bak. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wizardax Skrivet 6 November 2006 Rapport Dela Skrivet 6 November 2006 man håller in ''RESET'' knappen tills den blir röd sen så trycker man av där bak!!! :blink: :cool: :zzz: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cryo Skrivet 6 November 2006 Rapport Dela Skrivet 6 November 2006 exakt som wizardrax sa.. håll inne reste knappen tills den blir röd.. sen stänger man av strömmen där bak Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sicworld Skrivet 6 November 2006 Rapport Dela Skrivet 6 November 2006 stänger bara av där framme Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zeldahero Skrivet 6 November 2006 Rapport Dela Skrivet 6 November 2006 ja stänger också av där fram bara!! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ioR Skrivet 6 November 2006 Rapport Dela Skrivet 6 November 2006 Bara där bak. :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 7 November 2006 Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 På slim finns det ingen knapp där bak. SÅ man kan bara hålla in RESET så den blir röd.... Om man nu inte drar ut sladden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jagkallassampa Skrivet 9 November 2006 Rapport Dela Skrivet 9 November 2006 klickar på reset knappen och inget mer :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
limmo Skrivet 9 November 2006 Rapport Dela Skrivet 9 November 2006 bak och fram först fram och sen bak Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 9 November 2006 Rapport Dela Skrivet 9 November 2006 Jag har slimline så jag kan bara stänga av där fram :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wizardax Skrivet 10 November 2006 Rapport Dela Skrivet 10 November 2006 Jag stavas med stort W och bara ett 'r'.och man ska stänga av först där fram sen bak annars har man sönder ps2.och om man bara stänger av där fram så drar det ström. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg