Gäst Totorio Skrivet 8 November 2006 Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 vilken pokémon är svagast av alla pokémon på lvl:10 med sina vanliga attacker altså inga tm på dom. jag tycker magikarp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 8 November 2006 Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 Caterpi(stavning) e inte heller särskilt bra enligt mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 8 November 2006 Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 magicarp lätt :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 8 November 2006 Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 Helt ärligt,ni kan inte jämföra så!! Jag menar att magikarp bara har en move,splash.Den gör INGENTING! Om ni säger på lv 100 vore det vettigare,och ni kan möjligtvis inte jämföra i stats? Magikarps speed är bättre än gyrados. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 9 November 2006 Rapport Dela Skrivet 9 November 2006 Helt ärligt,ni kan inte jämföra så!! Jag menar att magikarp bara har en move,splash.Den gör INGENTING! Om ni säger på lv 100 vore det vettigare,och ni kan möjligtvis inte jämföra i stats? Magikarps speed är bättre än gyrados. Jag har för mig att de hade lika, men jag kan ha fel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morbid00 Skrivet 10 November 2006 Rapport Dela Skrivet 10 November 2006 Men jag tycker att magicarp också. Ps.Har inte gyarados högre speed? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 10 November 2006 Rapport Dela Skrivet 10 November 2006 Magikarp har högre,"fråga" pokemon stadium :P . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3tan Skrivet 10 November 2006 Rapport Dela Skrivet 10 November 2006 enligt mig e de HOPPIP xD... för den lär sig inte ens takle på lvl 10 =) + magikarp e lungt bättre än hoppip =)... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morbid00 Skrivet 10 November 2006 Rapport Dela Skrivet 10 November 2006 (redigerat) Nej, det är han inte. För att magicarp har bara splash.. Redigerat 10 November 2006 av CorpZone Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 11 November 2006 Rapport Dela Skrivet 11 November 2006 Nej, det är han inte. För att magicarp har bara splash.. Den lär sig tackle på lv. 15. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morbid00 Skrivet 11 November 2006 Rapport Dela Skrivet 11 November 2006 Nej, det är han inte. För att magicarp har bara splash.. Ja, men den är ändå dålig..hoppip lär sig också attacker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Outsider Skrivet 11 November 2006 Rapport Dela Skrivet 11 November 2006 I början kan Hoppip också bara splash. Magicarp är nog svagast. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg