Nimtro Skrivet 8 November 2006 Rapport Skrivet 8 November 2006 Vilka av dom här två är bäst ... d long eller d skimmy? jag har frågat några och dom säger att d skimmy är bättre men när jag kollar på runehq så har d long mer i slahs och str än d skimmy. Så vilken av dom här två är bäst ? skulle vara tacksam för svar.
Xttor Skrivet 8 November 2006 Rapport Skrivet 8 November 2006 Jag tror att d scimmy är bättre för den ger väl mer i str bonus.
OsCaR700 Skrivet 8 November 2006 Rapport Skrivet 8 November 2006 Har du gjort "lost city" (för d long) eller monkey madness (för d scimmy)?? Annars så är d scimmy klart mycke bättre!
Nimtro Skrivet 8 November 2006 Författare Rapport Skrivet 8 November 2006 Jag har klarat båda uppdragerna men nu vet jag att d skimmy är bättre :)
Novacaine Skrivet 9 November 2006 Rapport Skrivet 9 November 2006 d scim! dlong är söligare och mer noobig ;D
sp3tan Skrivet 10 November 2006 Rapport Skrivet 10 November 2006 D scimmy är snygg iaf och bra men D long e lungt bättre än scimmy men long är as sölig =P... Longswords e Starkast sen kommer battle axe och sist scimmys .. enligt vad jag vet :P men kanske e de så också :P?
Brawler Skrivet 11 November 2006 Rapport Skrivet 11 November 2006 D scimmy lätt,inget snack om saken. D long suger..
softies Skrivet 11 November 2006 Rapport Skrivet 11 November 2006 fast det är ju så att man måste klara ett svårare quest för att kunna använda d scimmy också.....
Vomiteye Skrivet 11 November 2006 Rapport Skrivet 11 November 2006 HAHA! D scimmy e lätt mkt bättre. Till alla noobs, säg inte imot! B)
Ostkaka Skrivet 9 Februari 2007 Rapport Skrivet 9 Februari 2007 Håller med på d scime alla berömmer en okså när man går runt med den X )
Sharzor Skrivet 10 Februari 2007 Rapport Skrivet 10 Februari 2007 D scimmy är snabbare, men d long har en bättre special (om man inte behöver ta kål på nåns protect pray så..). Man slår lite högre med d long också. D scimmy är snygg iaf och bra men D long e lungt bättre än scimmy men long är as sölig =P... Longswords e Starkast sen kommer battle axe och sist scimmys .. enligt vad jag vet :P men kanske e de så också :P? Om man räknar med de vapen du skrivit: Battle axe är starkast men segast. Sen longsword, "mittimellan" stark och snabb, d scimmy snabbast men svagast.
Rekommendera inlägg