Svennis_93 Skrivet 9 November 2006 Rapport Dela Skrivet 9 November 2006 Hej... Jag hade tänkt at hitta fusk till cs (wallhack,aimbot) men jag kan ju inte hitta eller ladda ner det någon stans. Vet någon där jag kan ladda ner det så att det funkar??? Snälla hjälp mig... Och kom inte med några kommentarer typ som: Men sluta fuska eller lär dig att spela seriöst... SNÄLLA HJÄLP MIG!!!! NÅGOT SOM FUNGERAR!!! SNÄLLA LÄNKA OM DU VILL!!! TACKSAM FÖR SVAR!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst kimzky Skrivet 10 November 2006 Rapport Dela Skrivet 10 November 2006 Jag har det, men jag tänker absolut inte skicka till dig. Det förstör bara spelglädjen. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 11 November 2006 Rapport Dela Skrivet 11 November 2006 Taskigt av dig kimzky :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 11 November 2006 Rapport Dela Skrivet 11 November 2006 Fattar du inte att det finns i den klistrade tråden "Cheat Guide" ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Opert666 Skrivet 12 November 2006 Rapport Dela Skrivet 12 November 2006 www.cs-hacked.com hittade det precis när jag letade i papperskorgen när var en noob på cs så använde man bara cheat nästan =( LoL.. Vad ska du med det till? det förstör bara spelat ju! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svennis_93 Skrivet 13 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 November 2006 Behöver inte ha fusk längre... Har hittat + att jag blev bannad på mitt steam acc... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 13 November 2006 Rapport Dela Skrivet 13 November 2006 Vad förvånnad jag blir :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pedemaster Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 man blir bannad om man fuskar till couner strike Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 17 November 2006 Rapport Dela Skrivet 17 November 2006 counter strike* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 21 November 2006 Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 + att jag blev bannad på mitt steam acc... ah bra. - rikke nödvändigt att rätta en felstavning på en jäkla bokstav? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg