Richmo Skrivet 10 November 2006 Rapport Dela Skrivet 10 November 2006 Hejsan...Asså jag undrar vilken class som e bäst i PvP (BG, battleground) Jag ska göra en Blood Elf när Burning Crusade kommer men jag kan inte bestämma mig.... Funderar nog mest på Rogue/Mage.... PS Classer för Blood Elf: Mage, Paladin, Hunter, Priest, Rogue och Warlock Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 10 November 2006 Rapport Dela Skrivet 10 November 2006 Warlocks tycker jag är bäst på PVP.. Inte mot Rogues men mot resten av klasserna tycker jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 10 November 2006 Rapport Dela Skrivet 10 November 2006 Tycker Mage Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 10 November 2006 Rapport Dela Skrivet 10 November 2006 Mage Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 10 November 2006 Rapport Dela Skrivet 10 November 2006 Shaman FTW! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Richmo Skrivet 10 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 November 2006 Men asså vilken av Mage/Rogue e roligast da? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 10 November 2006 Rapport Dela Skrivet 10 November 2006 av mage/rogue är mage roligare men warlocks äger mages i BG fast den riktiga BG classen (sagt av GM's själva) är hunters. dock kan ej bloodelfs vara hunters Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Richmo Skrivet 11 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 November 2006 av mage/rogue är mage roligare men warlocks äger mages i BG fast den riktiga BG classen (sagt av GM's själva) är hunters. dock kan ej bloodelfs vara hunters Blood elf kan visst vara Hunter...kolla själv! :huh: World of Warcraft Europe offical website Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knölföda Skrivet 11 November 2006 Rapport Dela Skrivet 11 November 2006 om du kan rogue så kan dem vara riktigt bra, sen är det bara om du gillar det där med stealth men dem är inte tråkiga =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 12 November 2006 Rapport Dela Skrivet 12 November 2006 (redigerat) Av mage/rogue är mage roligare men warlocks äger mages i BG. Fast den riktiga BG classen (sagt av GM's själva) är hunters. dock kan ej bloodelfs vara hunters Nej, det är warlock. :) Redigerat 12 November 2006 av Elite Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 12 November 2006 Rapport Dela Skrivet 12 November 2006 så här är det Elite att jag har frågat några GM själva 2 frågor: 1. Villken är den bästa classen för grindning? svar: Hunters (Markman/Beastmastery)/Warlocks (Demonology) 2. Villken class är den "riktiga" BG classen? Svar: Markmanship Hunters Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 12 November 2006 Rapport Dela Skrivet 12 November 2006 Mhm, visst. xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg