Hoppa till innehåll

Bästa Pvp Classen


Richmo
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag tycker warriors är den skönaste och bästa klassen. Både i PvP och allt annat. Med min sköna lilla undead warrior tog jag till och med ut folk som var ?? och sådana i min egen level. Men man måste ta sig en lång tid att lära sej klassen först, Glömmer man det vandrar man runt som en noob i all evighet. ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 84
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

DonkeN: Har inte pally mer armor, dom kan ju ha plate plus devotion aura?

 

 

Druider får mer liv i dire bear form också, det vet jag fastän jag kör som 60 shaman.

Jag skulle säga att shamans är bäst, men det gäller att behärska sina totems,

enhancement och elemental shamans är bäst speccade för PvP.

Jag är enhancement och kommer nästan alltid på plats 3-5 i BG. Bara man har rätt gear för sin specc så går det bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

DonkeN: Har inte pally mer armor, dom kan ju ha plate plus devotion aura?

 

Yup Yup, Shamans är bra på PvP om man lägger talents för totems osv. Det är ju totems som gör att Shamans överlever längre.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Kaktus-Killen

Burken: Allvarligt? Jag har aldrig mött en shadowpriests som jag inte vunnit över.

 

har du mött nån shadowpriest alls?

Redigerat av Kaktus-Killen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

DonkeN: Har inte pally mer armor, dom kan ju ha plate plus devotion aura?

 

Shamans är inte sina totems, trust me. Och förresten finns det bara 2 bra talents för totems.

 

Klassen shaman är uppbyggd av: Shocks, Lightnings, Weapon buffs. Totemsen spelar ingen större roll.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Visa då en bra Shaman PvP fillm där han använder massor av totems. Nä, just det.

 

Roligt inlägg, du väntade knappt 1sekund innan jag svarade. Men jag postar imorn, måste sova nu.

 

10Shammys i WSG och dem lägger totem ofta!

 

http://www.warcraftmovies.com/stream.php?id=19553

Redigerat av DonKeN
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...