Crys Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 Tycker att warriors fortfarande är jäkligt bra:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 får väl se om du tycker det när warriors e lvl 70 o inte får vara med i raids o arena så de inte får nå gear :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 Warriors kommer alltid behövas i raids . Eller? En Palladin/Druid kommer ju fortfarande inte kunna tanka så bra som en 100& protect Warrior. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 nej, men betyder det att en warrior alltid ska behöva vara hel-prot för att komma med i en grupp? då är nåt fel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 I tanking så ska en warrior såklart vara fullprotection på endgame. Finns undantag om man vill fixa deflection från arms vilket jag tycker borde hamna på protection trädet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 Ärligt , KaktusKillen hur kan du veta exact hur det kommer vara när TBC kommer ut? Om att dom inte kommer in i Arena och sånt , Beta och riktiga servers är ganska stor skilnad. Och dom som sa typ : Ingen vill ha mig i grupp" Dom kanske bara hadde otur? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 Ärligt , KaktusKillen hur kan du veta exact hur det kommer vara när TBC kommer ut? Om att dom inte kommer in i Arena och sånt , Beta och riktiga servers är ganska stor skilnad. Och dom som sa typ : Ingen vill ha mig i grupp" Dom kanske bara hadde otur? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 m jag pratade också om i battleground? mm de har tillräckligt me armor för att irritera rogues lite o andra warriors. jag behöver inte L2Pa, även om det var det bästa du kunde komma på ... japp det är en jäkligt stor skillnad på Duel o grupp-pvp. i BGs behöver man en healer för att gö nån nytta. jasså du har dödat en shadowpriest innan han tagit upp skölden o gjort dots, som är instant.. och han var antagligen pvp rank 1? <{POST_SNAPBACK}> Rogues roll i pvp, fegdöda clothies bakifrån. Så nej, dom sket i mig och försökte ta död på magen framför dem. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst erikthekiller Skrivet 10 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2007 Warlock äger ju dom kan ju fear och såna magier och så har de ett pet som bara kåstar lite mana och soul shard och de behöver ej matas heller så de är bra... :P:P:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 16 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2007 Men endå...Warlocks tål väldigt lite skada ...Tog en tier 0/1 med min hunter på typ 5 sec. Fick en crit :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaz Skrivet 17 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2007 Hehe, min rogue(lvl 28) tog 2 twinks(lvl 29 hunters) po 5 sec =P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 17 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2007 Hunter är riktigt bra i pvp tycker jag iaf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg