maaakus Skrivet 21 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2007 ok , Mars. Tror alla vill ha moppe men dom flesta avstår pgr av priset :wacko: men man kan ju köpa begagnad. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 21 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2007 joo...Men det är ju ganska dyrt endå :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 22 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2007 Moppetiden var underbar :) Hade otroligt kul med min yamaha aerox. Fast den var inte särskilt laglig :P. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 22 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2007 Varför? Trimmad? Xade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 24 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2007 Jag ville ha moped innan men jag nöjer håller mig till cykeln. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 24 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2007 En Furia kanske... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 25 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2007 Kanske ska skaffa mig en Yamaha dt50r Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 26 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2007 Kanske ska skaffa mig en Yamaha dt50r Årsmodell? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 26 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2007 Jag vet inte vilken årsmodell det är på den jag tänker att köpa men jag återkommer när jag vet. Det är nog inte en allt för gamal iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JanazTheOne Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 Derbi senda x-teme sm såklart :) men den e lite dyr så jag får nog ta syrans yamha dt yopar ju 80 med den så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 :D Morsan har lovat att få min gammla Vespa Piaggo Ciao -82 fixad nu :D toppar 65 :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 Om man tänker efter så tycker (varjefall jag)att moppe är ganska bra att ha. Men själv tycket jag det är ganska dyrt med allting, bensin osv. Men det kanske bara är för att jag är bara 12 år :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.