Zonix Skrivet 13 November 2006 Rapport Dela Skrivet 13 November 2006 Gör det något om man åkte från Traverse town till wonderland sen vidare till deep jungle?.. Spelar det nån roll i vilken ordning man tar världarna? Tack på förhand.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nämen_åå Skrivet 13 November 2006 Rapport Dela Skrivet 13 November 2006 nej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Evilsheep Skrivet 13 November 2006 Rapport Dela Skrivet 13 November 2006 Nej de gör inget föresten jag har varvat 1:an på kindom hearts 10 gånger alltså klarat de 20 gånger så bara skriv till mej om du behöver hjälp:p Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mater Skrivet 14 November 2006 Rapport Dela Skrivet 14 November 2006 (redigerat) {Edit] Redigerat 14 November 2006 av Mater Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 14 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 November 2006 Ok tack.. Jag Pmar dig jonte om jag behöver hjälp ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 14 November 2006 Rapport Dela Skrivet 14 November 2006 Gör det något om man åkte från Traverse town till wonderland sen vidare till deep jungle?.. Spelar det nån roll i vilken ordning man tar världarna? Tack på förhand.. Det spelar ingen roll i vilken ordning man åker till de olika världarna men alla är olika svåra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 Det är bäst att åka till Wonderland först för den är lättare och där kan du träna upp dig själv innan du åker vidare till din lite svårare Deep Jungle. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 16 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 November 2006 (redigerat) [EDIT] Tråden kan stängas Redigerat 16 November 2006 av Zonix Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Evilsheep Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 Prrecis som Ripto sa man ska göra som han sa åka från de lätta till svårare till ännu svårare osv osv men jag ka säga en liten ordning hur du ska klara banorna först Destenys island sen klara traverse town tills man har fått donald och goffy teamet sen åk till olympous couleseum och träna (bara om du vill) sen deep djungle sen agrabah sen monstro sen atlantica sen haloween town sen neverland sen hollow bastition sist men inte minst ewnd of the world de var allt :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 21 November 2006 Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 (redigerat) Umm, det kvittar om man åker till Atlantica eller Halloween Town först, de är i princip exakt lika svåra... Redigerat 21 November 2006 av Ripto Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 22 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 November 2006 (redigerat) Så jag ska åka till Agrabah nu? Har precis klarat av Coliseum.. Vilket warphole leder till agrabah? Den uppe lr nere? Jag har klarat av (Skriver i ordningen jag klara av). Destiny's Island Traverse Town Deep Jungle [O] Wonderland [O] Traverse Town [O](Låste den efter att jag mött Opposite armor.) Olympus Coliseum [O] = Låst värld --- Spelar det mycket roll om jag klarar av världarna i olika ordningar? eller är det bara Battle Lvl:en som man ska "akta" sig för? Redigerat 22 November 2006 av Zonix Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nosvaskan Skrivet 23 November 2006 Rapport Dela Skrivet 23 November 2006 (redigerat) ammagad. jag måste ha hjälp. evilsheep! du som är sådär galet erfaren på KH, kan du tala om för en nybörjare som jag hur f*n man klarar av Clayton på sin kameljont i Deep Jungle? Jag ligger på level 12 och har varit i Destiny Island, Traverse Town och Wonderland innan. jag klarar av honom första fighten, men sen när han rider på kameljonten och sådär, så lyckas han alltid ta mig. fattar verkligen inte! kommer ju inte vidare heller. man blir så galet frustrerad att man vill döda någon. v_v jag antar att jag måste skaffa mer erfarenhet .. eller? /nosväskan Redigerat 23 November 2006 av nosvaskan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg