Hoppa till innehåll

Kingdom Hearts!


Zonix
 Dela

Rekommendera inlägg

Gör det något om man åkte från Traverse town till wonderland sen vidare till deep jungle?.. Spelar det nån roll i vilken ordning man tar världarna? Tack på förhand..

 

Det spelar ingen roll i vilken ordning man åker till de olika världarna men alla är olika svåra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Prrecis som Ripto sa man ska göra som han sa åka från de lätta till svårare till ännu svårare osv osv men jag ka säga en liten ordning hur du ska klara banorna först Destenys island sen klara traverse town tills man har fått donald och goffy teamet sen åk till olympous couleseum och träna (bara om du vill) sen deep djungle sen agrabah sen monstro sen atlantica sen haloween town sen neverland sen hollow bastition sist men inte minst ewnd of the world de var allt :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Så jag ska åka till Agrabah nu? Har precis klarat av Coliseum.. Vilket warphole leder till agrabah? Den uppe lr nere?

 

 

Jag har klarat av (Skriver i ordningen jag klara av).

 

Destiny's Island

Traverse Town

Deep Jungle [O]

Wonderland [O]

Traverse Town [O](Låste den efter att jag mött Opposite armor.)

Olympus Coliseum

 

 

[O] = Låst värld

 

---

 

Spelar det mycket roll om jag klarar av världarna i olika ordningar? eller är det bara Battle Lvl:en som man ska "akta" sig för?

Redigerat av Zonix
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ammagad. jag måste ha hjälp.

 

evilsheep!

 

du som är sådär galet erfaren på KH, kan du tala om för en nybörjare som jag hur f*n man klarar av Clayton på sin kameljont i Deep Jungle? Jag ligger på level 12 och har varit i Destiny Island, Traverse Town och Wonderland innan.

 

jag klarar av honom första fighten, men sen när han rider på kameljonten och sådär, så lyckas han alltid ta mig. fattar verkligen inte! kommer ju inte vidare heller. man blir så galet frustrerad att man vill döda någon. v_v jag antar att jag måste skaffa mer erfarenhet .. eller?

 

/nosväskan

Redigerat av nosvaskan
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...