edishasanic Skrivet 16 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 November 2006 Vad hade du tänkt göra, vilken position hade du tänkt välja? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ebbard Skrivet 18 November 2006 Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 ingen aning, ge mig nåt som du tror jag klarar av så gör jag det! ett litet A.i.A! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noogai3 Skrivet 20 November 2006 Rapport Dela Skrivet 20 November 2006 Jag skulle kunna vara med jag har väldigt bra betyg på engelska, jag kan html, självklart en gamer spelar Wow, Css, battlefield 2142 m.m, och har väldigt tråkigt på dagarna! och helgarna. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 20 November 2006 Rapport Dela Skrivet 20 November 2006 Skickat in ansökan nu :D ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ocelot Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 ja är med som recesent Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
edishasanic Skrivet 25 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 Om ni vill ha en chans alls så måste ni adda mig på min msn. [email protected] Därifrån skickar jag blanketten till er som ni kan fylla i. ADMINS är just nu fullt. Vi behöver en webdesigner som mest just nu så är du en professionel designer som kan göra designs bra så kontakta mig. Hej svejs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
edishasanic Skrivet 10 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 December 2006 Okej killar och tjejer jag ska updatera lite samma sak gäller som jag skrivit tidigare fast nu är Admin fullt och vi har lite mer positioner att välja på. Vi ska släppa en tidning och vi behöver folk som vet hur en spel tidning ska se ut framsida och baksida, man ska kunna photoshop, man ska ha phosotop självklart, man ska vara bra med design veta vad allt ska ligga osv. Vi ska också ha lite tävlingar, Grafiska tävlingar betyder att man gör en bild i photoshop, paint eller något annat bild program vi på GC har bestämt sedan så dömer några domare och man vinner ett pris. Andra tävlingen är varje månad och det går ut på att man ska helt enkelt som en skraplott, man får fyra (4) (måste vara registrerad på hemsidan) sen så sparas numren i databasen med användarnamnet, IP, när du klickade osv så er som försöker göra flera profiler för att vinna kan inget göra. Första månaden så kommer en Xbox 360 Premium Pack med 2 spel vara priser till den som vinner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 10 December 2006 Rapport Dela Skrivet 10 December 2006 Jag har gjort några speltidningar i PS och har några mallar liggande. Jag har bra erfarenhet med Photoshop så jag skulle gärna vilja vara med som Tidningsdesigner, eventuellt designer om det går. (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 10 December 2006 Rapport Dela Skrivet 10 December 2006 Jag har gjort några speltidningar i PS och har några mallar liggande. Jag har bra erfarenhet med Photoshop så jag skulle gärna vilja vara med som Tidningsdesigner, eventuellt designer om det går. (: Precis vad vi behöver, adda han på msn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
edishasanic Skrivet 11 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 December 2006 *UPPDATERAT* Ok just nu söker vi också folk som kan rendra eller "render" på engelska. Ni ska ha mycket goda kunskaper i photsohop och det ska vara professionela renders. Lägg till mig på msn: [email protected] så kan du visa mig några saker du gjort. P.S gör reklam för oss också vi vill gärna ha så mycket medlemar som möjligt när sidan är uppe och får vi runt 1000 medlemar så kommer jag hålla en tävling där man kan vinna en Xbox 360 premium med 2 valfria spel. Ha det bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 11 December 2006 Rapport Dela Skrivet 11 December 2006 Inte för att vara sån, men om det är en seriös sida så borde du inte ta med 11åringar. Observera att jag inte vill vara med heller, men det är bara att tips. Jag kan ge dig ett tips på bättre forum om du vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
edishasanic Skrivet 12 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 December 2006 Jag behöver inte någons råd och jag tar med vem jag vill, jag hade mina skäll att ta med dom jag tog med och om någon inte sköter sitt jobb så blir det självklart bye bye. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.