isMaNnen Skrivet 13 November 2006 Rapport Dela Skrivet 13 November 2006 Hejsan.. vad menas med pilarna i dem blå runda ringarna i forumet? för tänkte först att de kanske är vars man mest skriver.. för en är på PC, och en allmänt som jag skriver ganska ofta i.. men då såg jag playsatation 2! dära har jag aldrig skrivit.. så vad menas med dem? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morbid00 Skrivet 13 November 2006 Rapport Dela Skrivet 13 November 2006 Ehm, vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheCow Skrivet 13 November 2006 Rapport Dela Skrivet 13 November 2006 Hejsan.. vad menas med pilarna i dem blå runda ringarna i forumet? för tänkte först att de kanske är vars man mest skriver.. för en är på PC, och en allmänt som jag skriver ganska ofta i.. men då såg jag playsatation 2! dära har jag aldrig skrivit.. så vad menas med dem? :blink: kan du förklara lite bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 13 November 2006 Rapport Dela Skrivet 13 November 2006 Jag tror att han menar de vita pilarna: http://i13.photobucket.com/albums/a271/darkness_krystal/fuskapil.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 13 November 2006 Rapport Dela Skrivet 13 November 2006 Det menas att det finns underforum där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 13 November 2006 Rapport Dela Skrivet 13 November 2006 De betyder att det finns subforum till det ämnet :). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3tan Skrivet 13 November 2006 Rapport Dela Skrivet 13 November 2006 aha det visste inte jag heller :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.