Tox Skrivet 14 November 2006 Rapport Dela Skrivet 14 November 2006 Om jag hade varit pojke och därmed varit en riddare, så visst. Men nu när jag är tjej, tja, vi kan ju säja så mycket som att jag inte skulle ha ett skvatt att säja till om, och så skulle jag väl bli bortgift med någon ful gubbe; Usch! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 14 November 2006 Rapport Dela Skrivet 14 November 2006 Nej, jag skulle verkligen inte vilja leva på medeltiden av många anledningar och av de största måste vara att det inte var lätt att överleva på den tiden. Man kunde svälta ihjäl och det fanns massa olika (på den tiden obotliga) sjukdomar. Och jag tror knappast att någon skulle vilja vara med om svärdstrider och liknande chansen att man blir dödad är ju ändå ganska stor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 15 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 Det är ju snarare vem skulle INTE villja vara med i svärdstrider. :medieval: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 Svärdstrider i verkligheten är inte som i filmer och spel. Där högg en man ner en annan och sen kom nån annan man och högg ner den mannen. Man var inte oövervinnlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 16 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 November 2006 Nej jag vet att man inte var oövervinnlig. Jag vet att man kan dö. Men jag är en krigar inne i hjärtat. :medieval: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 16 November 2006 Rapport Dela Skrivet 16 November 2006 Att vara krigare i hjärtat hjälper inte. Har du ingen teknik dör du ganska fort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 16 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 November 2006 Är man krigare så spelare det ingen roll hur skicklig man är eller om man dör . En riktig krigare har ett krigarhjärta helt enkelt ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 17 November 2006 Rapport Dela Skrivet 17 November 2006 Så du skulle inte bry dig om du dog? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 17 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 November 2006 Inte vet jag. VEt du vad som händer efter döden? Det kanske kommer nånting bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 17 November 2006 Rapport Dela Skrivet 17 November 2006 Jag tror på vetenskapen. Livet är som ett ljus. Det tar slut när tråden brunnit upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 17 November 2006 Rapport Dela Skrivet 17 November 2006 (redigerat) Krigar hjärta? har du vart med om många krig? :huh: Redigerat 17 November 2006 av Cold_fear Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 17 November 2006 Rapport Dela Skrivet 17 November 2006 Jag säger ofta att jag har fötts i fel tids varv. Skulle älska att bo på medeltiden och vara vandrande krigare^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.