123spill Skrivet 14 November 2006 Rapport Dela Skrivet 14 November 2006 Det finns en eller flera likande trådar nånstnas men inte riktigt lik denna. Iaf vad är er allra högsta önskan? Alltså det ni vill mest av allt.Ni får säga alltifrån att ni vill ha en bannan eller till at ni skulle villja flyga. Bomba in med era önskan! :) Själv så skulle jag villja vara kung för hela världen eller att jag kunde göra precis vad jag vill. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 14 November 2006 Rapport Dela Skrivet 14 November 2006 Att få en bmx och bli bäst på det och att få en SNYGG tjej :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 14 November 2006 Rapport Dela Skrivet 14 November 2006 Min högsta önskan är nog att få ha en helt felfri dag där allt blir precis som jag vill och inget dåligt händer. Alltså inte händer precis som jag vill få en ny tv hit å en ny dator dit utan bra saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 14 November 2006 Rapport Dela Skrivet 14 November 2006 en het tjej, fred i världen(vem vill inte det? -.-) en underbar familj, och en sisådär 150 miljoner vore bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 14 November 2006 Rapport Dela Skrivet 14 November 2006 en het tjej, fred i världen(vem vill inte det? -.-) en underbar familj, och en sisådär 150 miljoner vore bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tox Skrivet 14 November 2006 Rapport Dela Skrivet 14 November 2006 Jag skulle vilja leva i en fantasy värld med en ond (snygg och cool) pojkvän som tog över hela världen! Vilken dröm! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 14 November 2006 Rapport Dela Skrivet 14 November 2006 Har inte en "Högsta Önskan" utan det blir många om jag ska räkna upp alla. Men något som jag alltid velat så är det nog att vara extra duktig på ngt t.ex ett skolämne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 14 November 2006 Rapport Dela Skrivet 14 November 2006 (redigerat) Fred Het tjej =)!! Och att jag är den som tar över Blizzard! Redigerat 14 November 2006 av DonKeN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hades_932 Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 Att jag skulle få 1000 önskningar till :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 bli ihop med Jenny :wub: och få nån slags superkraft!! :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 Bli miljonär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 Få drömtjejen och bli väldigt rik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.