Filiandor Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 Har dom ändrat datumet till Gears of war?? Såg att det fanns på el-giganten igår!! Så min kompis som jag var med köpte spelet, men det skulle ju komma ut på fredag eller har dom ändrat datum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 Nej ni måste ha sett fel det kommer ut 17 November. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 Ja 17 november denna fredag är realesedagen. Men om han köpte spelet verkar det konstigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 17 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 November 2006 Mmm men det kanske har med att el-giganten (stället han köpte det på) öppnades i tisdags och då köpte han gears of war! Men får dom göra så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 17 November 2006 Rapport Dela Skrivet 17 November 2006 Det tror jag inte. Dock fick jag mitt en dag tidigare av CDON.COM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erasse Skrivet 18 November 2006 Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 Jag fick mitt igår! Super snygg grafik, specielt i hd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 ....om man har en hd... :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 Ja snyggt är det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 spelade det på GAME. kanon spel^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarKElitE Skrivet 20 November 2006 Rapport Dela Skrivet 20 November 2006 har haft det i 1 månad nu :P . Har flashat mitt 360. :) As roligt och as BRA spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 20 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 November 2006 Det verkar vara asnygt ju! har inte själv sett själva spelet in game (förutom på bilder) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.