Hoppa till innehåll

Dumma Saker


limmo

Rekommendera inlägg

  • Svar 38
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Har nog ändå gjort en massa dumma saker i skolan. Kommer speciellt ihåg en av dem. Jag och ca 3 till. Dem hade bakat cocos bollar dan innan på fritids. Då gick vi och snodde några och åt upp. Några andra som först va med vågade inte. Sen gick dem och tjalla på oss :angry:

Redigerat av 123spill
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har inte gort så mycket dumma saker, men jag kan berätta vad mina klasskompisar gör :P TREVLIGT MYCKET TREVLIGT

 

Det finns en sida som heter (för äckligt för att skrivas ut). Det är bilder på en massa (poo). Oj där sa jag redan för mycket. Det var halva namnet på sidan...

Dom hittar en äcklig bild och lägger den som bakgrund på ett offers dator :visslar: Och så garvar alla när offret sätter sig vid datorn och ser bilden...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Haha brukar vi också göra :visslar: Ett bra tips att göra är att innan ni slutar så ska en av er gömma er inne i klassrummet. Sen får ni bara hoppas på att läraren inte saknar er eller ser er. Sen när hon går ut och låser och när ni har väntat en stund så går ni och öppnar upp till ett par till. Sen så låser man och har hela klassrummet för sig själv. då ska man passa på och göra en massa saker. Rita snuskbilder på tavlan,klistra och tejp ihop saxarna mm. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst OneDream

När jag gick i 6-års sp tog jag och en kompis och stoppade in en spik i ett cykeldäck xD

 

 

haha.. men vad mennar du med 6-års sp jaha 6-års spik?

 

jag skulle smärsha (på pingis) och för att inte skryta så e ja ganska bra då kom det en ganska bra boll tog i allt vad jag kunde gick på bordet på anndra sidan stenhårt bollen kom på en som stog och kolla på och tillslut på rutan som tur blev det bara ett litet hål typ längst ner till vänster (gjorde det för ca 3 veckor sedan) haha!

Redigerat av Leekspin
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När jag gick i 6:års så stoppade jag och en kompis och stoppade lappar i en tjejs

"brevlåda" (Vi gjorde någon sorts brevlåda och som vi satt på våra lådor).

På lapparna stog det typ "DU ÄR DUM" och så, och man kunde ju inte skriva små bokstäver så bra då. :P

Men i alla fall, dagen efter så hade hon hittat den och så hade vi värsta utredning då vi skulle skriva "DU ÄR DUM" på ett papper, så såg man vems stil det var.

När dom upptäckte att det var vi så fick vi prata med henne i något samtal som våra pappor (inte samma pappa :P ) vara med i.

Sen dagen efter på rasten lipade hon åt mig, och då blev det värsta läget för revansh, så då sa jag till fröken och hon fick skäll. :D

Men jag ahr aldrig ångrat att jag skrev det.

Redigerat av FireSeagul
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...