Nami Skrivet 18 November 2006 Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 Har nog inte gjort något dumt, ser på när andra gör det :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 18 November 2006 Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 (redigerat) Har nog ändå gjort en massa dumma saker i skolan. Kommer speciellt ihåg en av dem. Jag och ca 3 till. Dem hade bakat cocos bollar dan innan på fritids. Då gick vi och snodde några och åt upp. Några andra som först va med vågade inte. Sen gick dem och tjalla på oss :angry: Redigerat 18 November 2006 av 123spill Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Outsider Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 Tejpade kranen på toalleten i fredags,hoppas någon blir blöt ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 Jag har inte gort så mycket dumma saker, men jag kan berätta vad mina klasskompisar gör :P TREVLIGT MYCKET TREVLIGT Det finns en sida som heter (för äckligt för att skrivas ut). Det är bilder på en massa (poo). Oj där sa jag redan för mycket. Det var halva namnet på sidan... Dom hittar en äcklig bild och lägger den som bakgrund på ett offers dator :visslar: Och så garvar alla när offret sätter sig vid datorn och ser bilden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 20 November 2006 Rapport Dela Skrivet 20 November 2006 Haha brukar vi också göra :visslar: Ett bra tips att göra är att innan ni slutar så ska en av er gömma er inne i klassrummet. Sen får ni bara hoppas på att läraren inte saknar er eller ser er. Sen när hon går ut och låser och när ni har väntat en stund så går ni och öppnar upp till ett par till. Sen så låser man och har hela klassrummet för sig själv. då ska man passa på och göra en massa saker. Rita snuskbilder på tavlan,klistra och tejp ihop saxarna mm. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 23 November 2006 Rapport Dela Skrivet 23 November 2006 hehe min kompis o jag pilla in mandarin skal i vatten kranen många blev sjuka den veckan :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 23 November 2006 Rapport Dela Skrivet 23 November 2006 (redigerat) När jag gick i 6-års sp tog jag och en kompis och stoppade in en spik i ett cykeldäck xD haha.. men vad mennar du med 6-års sp jaha 6-års spik? jag skulle smärsha (på pingis) och för att inte skryta så e ja ganska bra då kom det en ganska bra boll tog i allt vad jag kunde gick på bordet på anndra sidan stenhårt bollen kom på en som stog och kolla på och tillslut på rutan som tur blev det bara ett litet hål typ längst ner till vänster (gjorde det för ca 3 veckor sedan) haha! Redigerat 23 November 2006 av Leekspin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 När jag gick i 6-års sp tog jag och en kompis och stoppade in en spik i ett cykeldäck xD 6-års där man går när man är 6 år ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 jani, högstadiet har bara varit en massa bus, sno lärarnas pennor och byta ut mot riktiga tuchpennor som inte går att suda bort på witheboard tavla e kul ! eller att starta bråk o sen gå därifrån :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smiter Skrivet 30 November 2006 Rapport Dela Skrivet 30 November 2006 vi brukar vara uppe på vinden, om en lärare märker det då....blir det inte roligt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 1 December 2006 Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 Vart nere i skolans källare o satt på alla larm som gick o så tog vi knapparna så man inte kunde stänga av dom förutom att stänga av strömmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cornificius Skrivet 1 December 2006 Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 (redigerat) När jag gick i 6:års så stoppade jag och en kompis och stoppade lappar i en tjejs "brevlåda" (Vi gjorde någon sorts brevlåda och som vi satt på våra lådor). På lapparna stog det typ "DU ÄR DUM" och så, och man kunde ju inte skriva små bokstäver så bra då. :P Men i alla fall, dagen efter så hade hon hittat den och så hade vi värsta utredning då vi skulle skriva "DU ÄR DUM" på ett papper, så såg man vems stil det var. När dom upptäckte att det var vi så fick vi prata med henne i något samtal som våra pappor (inte samma pappa :P ) vara med i. Sen dagen efter på rasten lipade hon åt mig, och då blev det värsta läget för revansh, så då sa jag till fröken och hon fick skäll. :D Men jag ahr aldrig ångrat att jag skrev det. Redigerat 1 December 2006 av FireSeagul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.