Shaitan Skrivet 1 December 2006 Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 Finns en knapp för att testa brandlarmet på vår skola. Konstigt nog börjar larmet bara tjuta på måndagar klockan 10.20 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 1 December 2006 Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 Ja, ibland när jag blir jävligt lack så får jag lite svårt att kontrollera mig själv. Redan nu sen jag började skolan i augusti så har jag pajat en glasruta med näven (fick pröjsa 500 spänn på grund av det), haft sönder en av träslöjdens plaststolar och förstört en papperskorg. Kanske finns det några andra småsaker som jag inte kommer ihåg också =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 skulle kasta en basket boll till en kompis som stod i korridoren dentränna kanten på dörren och studsa ner ett par glas flaskor och en penn burk :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oske Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 Bor i Småland nu men när jag bode i sthlm , min polare blev avstängd för något som han inte hade gjort , tog ett par spray-färger , jag och min polare gick till skolan och började graffa ner hela idrotts hall :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 6 December 2006 Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 spelade pingis och råkade smasha en liten unge i panna när han gick förbi bordet, så han började grina :kung: Haha, f*n va kul :lol: När jag gick i sexan så snorloskade jag och mina kompisar på typ allt i skolan. Plus att vi mobbade folk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 6 December 2006 Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 spelade pingis och råkade smasha en liten unge i panna när han gick förbi bordet, så han började grina :kung: Boooh!! :angry: Palla mobba! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 6 December 2006 Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 spelade pingis och råkade smasha en liten unge i panna när han gick förbi bordet, så han började grina :kung: Håller med..f*n va töntigt o mobba... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joakim92 Skrivet 6 December 2006 Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 jag sa j*vla ho*a till frken i dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 HaHa ^^ VA gjorde hon då`? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 Man har ju gjort massa dumma saker som man aldrig åkt fast för. Pajjade ju en stol för inte så längesen, inte med meningen.. men endå. Spottar typ på allting nuförtiden, dessutom har man väl gått runt och skrikit 'moderathoror' ett antal gånger. KUNDVAGN I KORRIDORERNA <3 Blev inprayad i ett ellement, det gick f*n sönder. Sen är det ju min kompis som går och skriker seig heil hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 spelade pingis och råkade smasha en liten unge i panna när han gick förbi bordet, så han började grina :kung: Mobba o mobba, det finns två olika slags mobbning Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 10 December 2006 Rapport Dela Skrivet 10 December 2006 förra veckan (råkade) jag sparka ner en. hehe.... jag var så j*ävla sur på honnom!! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.